Huskøb uden udbetaling?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Se 20% låner man i banken 80% i kreditforening...

i banklånet kan udbetalingen indgå (hvis banken siger god for ingen opsparing) 

Jeg vil råde jer til at lægge budget efter fastforrentet lån, og faktisk også låne fastforrentet - her er låst rente, og man ender ikke med ikke at have råd til huset når afdragsfriheden ophører (ikke alle formår at huske på at spare op og/eller leve efter et budget der kan bære når huset skal betales. 

Tak for svar vi har også regnet rådighedsbeløb efter fastforrentet, og vi vil ikke have afdragsfrit de første år, vi kan godt lide at banke gæld af hurtigst muligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Anonym trådstarter

LJMNA skriver:

Vi har Nordea, vi har en lille opsparing, men ikk en vi tager ind over huslånet, da vi ogs skal giftes  

for os, var vores rådighedsbeløb nok det der gjorder udfaldet og så fordi vi har vist at vi ogs kan leve for "ingenting"

Det har vi også

Må jeg spørge hvad jeres rådighedsbeløb så var?

Anmeld

8. april 2014

fo82

Anonym skriver:

Tak for svar vi har også regnet rådighedsbeløb efter fastforrentet, og vi vil ikke have afdragsfrit de første år, vi kan godt lide at banke gæld af hurtigst muligt

Så har i regnet fornuftigt.

og hvis i giver kk en røvfuld nuher, så tror jeg at banken er til at tale med.

pøj pøj :-)

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

fo82 skriver:

Så har i regnet fornuftigt.

og hvis i giver kk en røvfuld nuher, så tror jeg at banken er til at tale med.

pøj pøj :-)

Det håber jeg, det kunne være så skønt!

Mange tak

Anmeld

8. april 2014

LJMNA

Det har vi også

Må jeg spørge hvad jeres rådighedsbeløb så var?

Rådighedsbeløb  efter huskøb er 17500 hvor det var 20000 før

Anmeld

8. april 2014

fo82

LJMNA skriver:

Rådighedsbeløb  efter huskøb er 17500 hvor det var 20000 før

Hold da op :-) nu ved jeg ikke om i bruger rub og stub - men hvis i nu kunne lægge noget til side medens i venter og kigger - så kommer i jo stille og roligt opad med udbetaling ;-) det er jo renter sparet i sidste ende :-)

Anmeld

8. april 2014

Frk.S

Da vi købte vores hus i 2007 havde vi ikke nogen opsparing til udbetalingen - dem lånte vi af banken.

Anmeld

8. april 2014

LJMNA

fo82 skriver:

Hold da op :-) nu ved jeg ikke om i bruger rub og stub - men hvis i nu kunne lægge noget til side medens i venter og kigger - så kommer i jo stille og roligt opad med udbetaling ;-) det er jo renter sparet i sidste ende :-)

Nu har vi allerede købt, og nej vi bruger ikk rub og stub, men har haft valgt at betale min mands studiegæld ud på 1 år nu ligger vi 10000 til side om måneden. 

Anmeld

8. april 2014

ESV

Anonym skriver:

Tror i det kan lade Sig gøre?

Nogen der har fået lån til hus uden udbetaling.

Da vi ikke har bil mere, er det nu muligt i forhold til rådighedsbeløb. Men vi har endnu ikke sparet op til udbetaling og vi har brugt af vores kassekredit.

Vi vil have et rådighedsbeløb på 15.500 i det hus vi har kigget på. Og vi har sat 8000 af til vedligeholdelse om året.

Håber så meget, vi har fundet drømmehuset. Men det er måske meget optimistisk

Vi har købt hus uden selv at have til udbetalingen så det kan lade sig gøre

Anmeld

8. april 2014

fo82

LJMNA skriver:

Nu har vi allerede købt, og nej vi bruger ikk rub og stub, men har haft valgt at betale min mands studiegæld ud på 1 år nu ligger vi 10000 til side om måneden. 

Fnis jeg læste det som et svar fra ts :-P sorry :-P

lækkert i øvrigt at kunne skyde så meget til side - det giver en masse frihed i den anden ende :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.