35+4, slimprop og plukveer niver

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

472 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. april 2014

1234rj

Ja er 35+4 idag, baby ligger fast og slimproppen er gået.. Mine plukveer er begyndt at nive i den ene side, i nederste del af maven.. Så meget at jeg faktisk vil sige det gjorde ondt! Også da jeg satte mig ned for at slappe..
Kan det være tegn til der måske snart sker noget?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Frk. Petersen

1234rj skriver:

Ja er 35+4 idag, baby ligger fast og slimproppen er gået.. Mine plukveer er begyndt at nive i den ene side, i nederste del af maven.. Så meget at jeg faktisk vil sige det gjorde ondt! Også da jeg satte mig ned for at slappe..

det lyder som opstarts veer.. men dem kan man jo gå med længe eller i kort tid.. håber..

Anmeld

8. april 2014

1234rj

Frk. Petersen skriver:

det lyder som opstarts veer.. men dem kan man jo gå med længe eller i kort tid.. håber..

Mange tak :-) ja nu må vi se hvornår hun melder sin ankomst.. Det gør i hvert fald ondt når jeg sidder og når jeg går :-(

Anmeld

8. april 2014

Anonymo

1234rj skriver:

Det gjorde det ikke hos mig 

Anmeld

8. april 2014

camillabz92

Jeg fødte min søn uge 35 (34+6 tidlig morgen)  men det startede allerede 34+5 

med en murren i maven som blev mere og mere som mens smerter , så jeg ikke kunne holde ud at gå, stå , sidde eller ligge ned pga den mens murren jeg havde som så blev til veer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.