Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Så.. Uge 34+3 , maven vokser men synes den ser helt fjollet ud :p føler mig usexet og som en hval - tænker det er helt normalt ;-) glæder mig til at møde lillesøster )))
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
SMUK SMUK SMUK! SOM TIDEN DOG GÅR! glæder mig til at se hende!
justagirl skriver: SMUK SMUK SMUK! SOM TIDEN DOG GÅR! glæder mig til at se hende!
Hihi - søde! Ja, tiden går!! Det er ogs ufatteligt at du har fået dit guld!! Glæder mig ogs til at vise hende ))
Mor Christa skriver: Så.. Uge 34+3 , maven vokser men synes den ser helt fjollet ud :p føler mig usexet og som en hval - tænker det er helt normalt ;-) glæder mig til at møde lillesøster )))
Hvor er du flot Og jeg kan ikke forstå du ikke føler dig sexet
-Sigrid- skriver: Hvor er du flot Og jeg kan ikke forstå du ikke føler dig sexet
Haha tak - det var sødt sagt! )) men gør man nogensinde det når man ligner en hval? ;-)
Mor Christa skriver: Haha tak - det var sødt sagt! )) men gør man nogensinde det når man ligner en hval? ;-)
Hehe du ligner ikke en hval - du er sikkert lige så stor og klodset på land, men har bestemt to ben
-Sigrid- skriver: Hehe du ligner ikke en hval - du er sikkert lige så stor og klodset på land, men har bestemt to ben
Er bestemt klodset på land , haha!
Hold op en smuk mave
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128