Pyldret hele tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

693 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. april 2014

Anonym trådstarter

Min søn på 15 måneder er konstant pyldret. Intet dur udover mad.
Han bliver sur og tvær over det mindste, vi kan ikke gå på toilettet, køkkenet, i det heletaget bevæge os i lejligheden uden at han skaber sig. Han vil op og hænge heletiden og bliver ved med at pege ud på køkkenet og vil ha mad. Får han så 1 pære og jeg går ud og spørg om han vil med bliver han skide sur og ligger sig hen over gulvet og skaber sig. Han gør det heletiden! Ligeså snart han kommer hjem fra vs skaber han sig og er tvær. Han har altid været god til at lege selv, dette gider han heller ikke rigtig mere og når vi sætter os for at lege med ham går han bare og gider faktisk ikke rigtig noget.
Han var altid så glad før i tiden og nu hader vi bare vores hverdag og glæder os til at han skal i seng, sådan burde det jo ikke være

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Anonym trådstarter

Er der ingen der har nogle gode råd til hvad vi kan gøre? Eller hvorfor han måske reagerer sådan?

Anmeld

8. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Min søn på 15 måneder er konstant pyldret. Intet dur udover mad.
Han bliver sur og tvær over det mindste, vi kan ikke gå på toilettet, køkkenet, i det heletaget bevæge os i lejligheden uden at han skaber sig. Han vil op og hænge heletiden og bliver ved med at pege ud på køkkenet og vil ha mad. Får han så 1 pære og jeg går ud og spørg om han vil med bliver han skide sur og ligger sig hen over gulvet og skaber sig. Han gør det heletiden! Ligeså snart han kommer hjem fra vs skaber han sig og er tvær. Han har altid været god til at lege selv, dette gider han heller ikke rigtig mere og når vi sætter os for at lege med ham går han bare og gider faktisk ikke rigtig noget.
Han var altid så glad før i tiden og nu hader vi bare vores hverdag og glæder os til at han skal i seng, sådan burde det jo ikke være

Sådanne perioder er altså helt normale

Vi har hvertfald haft mange af dem.

Han kommer jo lige så træt hjem som jer andre.

Hjælper det ikke at han er med til de ting i nu laver, støvsuger, skræller kartofler hvad som helst.

Det er sådan vi har taklet det her hjemme. Og de dage hvor der virkelig intet var at gøre, jamen så måtte/må hun da bare skabe sig og lære det intet hjælper.

Udfordringerne bliver ikke mindre i takt med at de små får deres egen mening

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Sådanne perioder er altså helt normale

Vi har hvertfald haft mange af dem.

Han kommer jo lige så træt hjem som jer andre.

Hjælper det ikke at han er med til de ting i nu laver, støvsuger, skræller kartofler hvad som helst.

Det er sådan vi har taklet det her hjemme. Og de dage hvor der virkelig intet var at gøre, jamen så måtte/må hun da bare skabe sig og lære det intet hjælper.

Udfordringerne bliver ikke mindre i takt med at de små får deres egen mening

Det har varet hver dag i 2 måneder i hvertfald og det er ligemeget om han lige er stået op om morgenen eller om han har været hjemme i et par dage uden fuld knald på.
Det hjælper ikke at inddrage ham i tingene /:

Anmeld

8. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Det har varet hver dag i 2 måneder i hvertfald og det er ligemeget om han lige er stået op om morgenen eller om han har været hjemme i et par dage uden fuld knald på.
Det hjælper ikke at inddrage ham i tingene /:

Tror Ella havde en periode på ca 4 mdr hvor hun hvis ikke hun hang på min arm, så hang hun i mine ben

Ret belastende i længden...

Anmeld

8. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Sådan var vores også en stor del af tiden fra 12-18 mdr! Der var intet når han var i dp eller vi var uden for hjemmet. Men så snart hoveddøren lukkede herhjemme, var han bare totalt pyllerklynkebaby.  

Det er heldigvis gået over  

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Mor til Ella skriver:

Tror Ella havde en periode på ca 4 mdr hvor hun hvis ikke hun hang på min arm, så hang hun i mine ben

Ret belastende i længden...

Åh nej, det må du ikke sige. Min kæreste er virkelig dårlig til at håndtere det. Vi er ude i nu at han nok skal ha noget hjælp mod depression.
Men hvad gør man for at hjælpe dem bedst muligt? Ligemeget hvad man gør skaber han sig og klynker. F.eks hvis jeg siger kom med ind på værelset og leg og rækker min hånd ud til ham, han knækker sammen i hyler på gulvet, skal jeg så bare gå ind og begynde legen selv eller skal jeg tage ham med eller hvad? Synes det er svært og vildt hårdt.

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Sådan var vores også en stor del af tiden fra 12-18 mdr! Der var intet når han var i dp eller vi var uden for hjemmet. Men så snart hoveddøren lukkede herhjemme, var han bare totalt pyllerklynkebaby.  

Det er heldigvis gået over  

Det er lige præcis sådan det er her. Vi kan være på legepladsen hele dagen og der er ingenting. Lige så snart vi kommer ind går det løs! Puha. 6 måneder er lang tid.

Anmeld

8. april 2014

Valle81

Hvad får han at spise,når I kommer hjem?

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Valle81 skriver:

Hvad får han at spise,når I kommer hjem?

Et stykke frugt, noget agurk, gulerod, tomat eller en halv rugbrød. De spiser også frugt og brød i vs kl 14-14.30 og der spiser han meget. vi spiser aftensmad kl 17.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.