prøver...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
0 synes godt om
8. april 2014

Anonym trådstarter

hej

jeg har smidt mine p-piller i November måned.. min mens har været der hele tiden, dog meget svingende..

har ikke blødt ret meget, og det er til tider kommet flere uger for sent.

dog ser det ud til nu at være ved at vænne.. altså bløder nogenlunde normalt og det kommer til tiden.

er det normalt at det tager så lang tid ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Mama2012

Det er helt normalt at det tager noget tid, før din mens bliver regelmæssig - og det er helt normalt, at det kan tage op til et år og mere, før du bliver gravid, så bare klø på 

Anmeld

8. april 2014

tullepigen84

Det er helt normalt, jeg stoppede med p-piller i starten af august, og fik først min menstruation midt i november. 

Jeg har hørt om flere tilfælde hvor hun bliver gravid, selvom hendes menstruation ikke har været der/ikke er regelmæssig. 

Så ja bare klø på

Anmeld

8. april 2014

LEJ

Det er helt normalt. Jeg stoppede på p-piller den 1 juli 2013 og da vi startede på at lave baby den 5 november, var min mens stadig ikke regelmæssig. Jeg blev gravid i december trods det. 

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

men så tænker jeg.. okay er lidt ny i det her med baby osv..

men er det rigtig at man kun kan blive gravid på den dag man har ægløsning? og hvordan ved man om man har ægløsning ?

som i kan høre prøver vi ikke rigtig - har blot smidt p-pillen indtil videre

Anmeld

9. april 2014

sulo

Jeg stoppede med mine p-piller i juni 2011 og havde regelmæssig mens til dec, først der blev det uregelmæssigt og det er den stadigvæk.

Jeg blev gravid i sept. 2012, SA i nov. og gravid igen i marts 2013, fik min første mens nytårsaften og startede derefter på mini piller, har kun haft kraftige pletblødninger siden.

Det skal lige siges at jeg ikke stoppede med mine p-piller for at blive gravid, første graviditet var ikke planlagt, det var nr 2 næsten heller ikke

Anmeld

9. april 2014

tullepigen84

Der er mange måder at holde øje med sin ægløsning på. Selvfølgelig via din cyklus. Men du kan også tage din temperatur, gerne hver morgen, ca. samme tidspunkt, og når den stiger, mener det er ca. 0,2, så kan det være ægløsning. 

Du kan også købe ægløsningstests. 

Jeg selv kan mærke et stikken i underlivet, a la, menses smerter, og så bliver jeg meget liderlig .  Ja sorry... 

Der er også mange som kan se det på deres udflåd og hvordan det ændrer sig. Det kan du google dig til på nettet. 

Så god jagt med at finde din ægløsning.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.