For fa.... hvor alting er noget l...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

355 visninger
3 svar
0 synes godt om
26. marts 2008

mor til en del

Jeg bliver bombaderet med ændrigner af alting i dag.
Cilas skulle jo til Århus d. 7 april for at skulle have tjekker om hørelsen har taget skade, men i dag blev jeg ringet op fordi overlægen have set på hans papirer, nu skal vi møde til undersøgelse d. 2 april hvor han skal i fuld narkose, og allerede på fredag skal jeg køre derned for at tale med læge og nakoselæge, jeg er bare total rundforvirret i hovedet, hvad er det egentlig der skal ske, og ja der er 100 spørgsmål, som trænger sig på.
Den næste tid de havde var engang i maj og så længe måtte han ikke vente, jeg kan ikke forstå at det hele lige pludselig skal gå så stærkt, men det kan godt være at jeg har taget det alt for roligt, for alle dem jeg taler med lyder så bekymrede, jeg bliver så ked af det når de knækker min optimisme

I går skulle vi jo på Viborg sygehus, men endte med at melde afbud da Cilas er total snottet og hostende, og en smulge feber for nu at tage det hele med.., nu har vi så fået en ny tid, d. 7 april, så godt at det andet blev flyttet..

Oven i det hele ringede skolepsykologen som skulle komme i morgen, hun udsatte til d. 3 april i stedet, der er åbentbart intet som skal gå som jeg gerne vil.......

Sikken en gang brok, jeg håber i vil stå model til det..

Lisbeth

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. marts 2008

Loggidut

øv for en omgang...
jeg fatter nada...det med hans ører...hvordan kan det være det er så vigtigt at få ordnet så hurtigt at det skal rykkes en uge frem?
altså, det lyder hårdere end jeg mener det...men altså, er knægten døv...ja så kan de vel ikke gøre noget fordi de rykker det?
hmmm, uanset hvad der er med de små ører, så er han jo din dejlige dreng alligevel, og der er mange dejlige børn med skavanker derude i verden...men self er det da noget rigtigt møg hvis hans hørelse fejler noget!

uhhh, skolepsykolog...sådan en var min søn engang i klørene på....og det endte med vi gik i vrede christian og jeg....med fuld opbakning fra sygehuset, heldigvis!
jeg håber jeres er meget flinkere og dejligere....

men er du ikke sød at fylde mine tomrum ud....jeg fatter intet af hvad det er den lille cilas skal gennemgå, eller hvad det nøjagtigt er de mistænker, eller mener...
hvad er det de skal undersøge ham for?
jeg er med på at det var p.g.a. den menigitis...men jeg er ikke helt med på hvad det er der sker med hans ører...

aj hvor blev det usammenhængende...sorry... håber du forstår meningen bag...

knus fra sloggi, nu med feber igen!!!:(

Anmeld

26. marts 2008

Nadi

Puha Lisbeth for en omgang! Det er bare så typisk at det hele skal falde sammen og intet ikke går som man vil. Håber alligevel at alt flasker sig :)

-Nadia

Anmeld

26. marts 2008

mor til en del

Loggidut skriver:

øv for en omgang...
jeg fatter nada...det med hans ører...hvordan kan det være det er så vigtigt at få ordnet så hurtigt at det skal rykkes en uge frem?
altså, det lyder hårdere end jeg mener det...men altså, er knægten døv...ja så kan de vel ikke gøre noget fordi de rykker det?
hmmm, uanset hvad der er med de små ører, så er han jo din dejlige dreng alligevel, og der er mange dejlige børn med skavanker derude i verden...men self er det da noget rigtigt møg hvis hans hørelse fejler noget!

uhhh, skolepsykolog...sådan en var min søn engang i klørene på....og det endte med vi gik i vrede christian og jeg....med fuld opbakning fra sygehuset, heldigvis!
jeg håber jeres er meget flinkere og dejligere....

men er du ikke sød at fylde mine tomrum ud....jeg fatter intet af hvad det er den lille cilas skal gennemgå, eller hvad det nøjagtigt er de mistænker, eller mener...
hvad er det de skal undersøge ham for?
jeg er med på at det var p.g.a. den menigitis...men jeg er ikke helt med på hvad det er der sker med hans ører...

aj hvor blev det usammenhængende...sorry... håber du forstår meningen bag...

knus fra sloggi, nu med feber igen!!!:(

Ja hvad er der egentlig galt med ham, det er det vi skal finde ud af, de kloge hoveder er bange for at han har mistet noget af sin hørelse pga meningitissen, derfor skal han i narkose og have laver en screening på hjernestammen. Den fortæller hvad han kan høre.
Jeg har i dag fået opsnust at hvis man på den vis har fået en høreskade er det vigtigt at der handles hurtigt, da nogle dingenoter i hjernen kan kalker til og kan gøre skaden størrer, men jeg ved ikke helt hvad jeg skal tro.
Jeg må hellere få skrevet alle mine spørgsmål op, så må de kunne give mig en del svar på fredag.

Han er forøvrigt stadig syg med feber, hoste og snot havde til aften 39.6, så han skal vist obses lidt i nat.....

Jeg må hellere lukke ned til natten, men vi ses i morgen i gæve kwinder..

Lisbeth

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.