Jeg bliver bombaderet med ændrigner af alting i dag.
Cilas skulle jo til Århus d. 7 april for at skulle have tjekker om hørelsen har taget skade, men i dag blev jeg ringet op fordi overlægen have set på hans papirer, nu skal vi møde til undersøgelse d. 2 april hvor han skal i fuld narkose, og allerede på fredag skal jeg køre derned for at tale med læge og nakoselæge, jeg er bare total rundforvirret i hovedet, hvad er det egentlig der skal ske, og ja der er 100 spørgsmål, som trænger sig på.
Den næste tid de havde var engang i maj og så længe måtte han ikke vente, jeg kan ikke forstå at det hele lige pludselig skal gå så stærkt, men det kan godt være at jeg har taget det alt for roligt, for alle dem jeg taler med lyder så bekymrede, jeg bliver så ked af det når de knækker min optimisme
I går skulle vi jo på Viborg sygehus, men endte med at melde afbud da Cilas er total snottet og hostende, og en smulge feber for nu at tage det hele med.., nu har vi så fået en ny tid, d. 7 april, så godt at det andet blev flyttet..
Oven i det hele ringede skolepsykologen som skulle komme i morgen, hun udsatte til d. 3 april i stedet, der er åbentbart intet som skal gå som jeg gerne vil.......
Sikken en gang brok, jeg håber i vil stå model til det..
Lisbeth
Anmeld