Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
GUSO skriver: Min datter har en i 104 vil da gerne måle lidt for dig hvis det er jeg syntes de er meget alm i str jeg ville nok vælge en 104 hvis det var mig
Min datter har en i 104 vil da gerne måle lidt for dig hvis det er jeg syntes de er meget alm i str jeg ville nok vælge en 104 hvis det var mig
mor88 skriver: Hej Er der nogen der ved om MOLOs softshell jakker er store i størrelsen? Min datter har brugt 98 i MOLOs vinterjakker hele vinteren, og den er stadigvæk passende stor(hun er ca 94 cm høj). Ville du købe 98 eller 104 i softshell?
Hej Er der nogen der ved om MOLOs softshell jakker er store i størrelsen? Min datter har brugt 98 i MOLOs vinterjakker hele vinteren, og den er stadigvæk passende stor(hun er ca 94 cm høj). Ville du købe 98 eller 104 i softshell?
mor88 skriver: Vil du det? jamen så siger jeg ja tak så kan jeg nemlig sammenligne det med den jakke hun bruger nu
Vil du det? jamen så siger jeg ja tak så kan jeg nemlig sammenligne det med den jakke hun bruger nu
GUSO skriver: Inderside arm : 25 CmNakke og ned : 45 cm Andre mål du vil have??
Inderside arm : 25 CmNakke og ned : 45 cm Andre mål du vil have??
Synes at de er meget små i str. Vores tøs har også Molo vinterjakke i 98 (stor) og passer den perfekt nu ( hun er ca 103 cm) men i softshell skal hun helt op i str 110-116.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128