jalousi

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.275 visninger
7 svar
4 synes godt om
8. april 2014

Anonym trådstarter

hej

nogle af jer bonusforældre der i starten var jaloux på eks konen/kæresten ?

jeg står i et forholdsvids nyt forhold, og er ikke fordi jeg som sådan tænker over det.. men alligevel stikker det lidt i maven når jeg kan se det er hende der skriver til min kæreste eller når hun kommentere noget hans søskende har slået op på face...

ved det er total latterlige ting, men øv hvor er det surt !

som sagt er det forholdsvis nyt forhold så håber jeg kommer over det på et tidspunkt..er ikke i tvivl om det er mig han vil være sammen med, men NØJ hvor kan tanker tit tage en forkert drejning :-(

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

vsimonev

Anonym skriver:

hej

jeg står i et forholdsvids nyt forhold, og er ikke fordi jeg som sådan tænker over det.. men alligevel stikker det lidt i maven når jeg kan se det er hende der skriver til min kæreste eller når hun kommentere noget hans søskende har slået op på face...

som sagt er det forholdsvis nyt forhold så håber jeg kommer over det på et tidspunkt..er ikke i tvivl om det er mig han vil være sammen med, men NØJ hvor kan tanker tit tage en forkert drejning :-(

Jeg er selv helt oppe i det røde felt, men har dog også en utrolig god grund til det.. Personligt har jeg selv lært, at hvis det ikke er længe siden de var sammen, kan der sagtens være grund til jalousi.. Især hvis de har haft en lang tid sammen.. Men hvis der ikke har været noget negativt imellem jer, jamen så er der jo mulighed for en ny veninde ? Undgå helst jalousi da det danner utrolig meget negativt :/

Anmeld

8. april 2014

mpr

Anonym skriver:

hej

Det bedste jeg nogensinde gjorde var at blokere hende på min facebook så jeg ikke kunne se det, så heller ingen grund til at hun skulle se hvad der foregik på min facebook hun har jo ikke en relation til mig men en relation til bonus som vi så har til fælles og det giver i min verden ikke grund til hun skal ses derinde af mig

Ved ikke om man kan kalde det jalousi det jeg havde, nok mere angst for ikke at være god nok Altså selvfølgelig skal man ikke måle sig selv med hende, men endte hele tiden med at tænke jeg skulle gøre alt bedre end hende, måske lidt jalousi over at han havde været sammen med hende og fået barn med hende før han mødte mig.. Men sådan kan det gå når man finder en der er 7½ år ældre end en når man selv er 18 ^^

Husk på din kæreste har valgt DIG og at eks'en skriver til din kæreste tag det med et gran salt det er forhåbentlig bare om barnet Og ellers hvis hun prøver at small talke med ham så er det fordi hun er desperart for at holde på ham - selvom hun jo ikke kan holde på ham når han har dig

herfra

Anmeld

8. april 2014

SandraXOXO

Chel1992 skriver:

Det bedste jeg nogensinde gjorde var at blokere hende på min facebook så jeg ikke kunne se det, så heller ingen grund til at hun skulle se hvad der foregik på min facebook hun har jo ikke en relation til mig men en relation til bonus som vi så har til fælles og det giver i min verden ikke grund til hun skal ses derinde af mig

Ved ikke om man kan kalde det jalousi det jeg havde, nok mere angst for ikke at være god nok Altså selvfølgelig skal man ikke måle sig selv med hende, men endte hele tiden med at tænke jeg skulle gøre alt bedre end hende, måske lidt jalousi over at han havde været sammen med hende og fået barn med hende før han mødte mig.. Men sådan kan det gå når man finder en der er 7½ år ældre end en når man selv er 18 ^^

Husk på din kæreste har valgt DIG og at eks'en skriver til din kæreste tag det med et gran salt det er forhåbentlig bare om barnet Og ellers hvis hun prøver at small talke med ham så er det fordi hun er desperart for at holde på ham - selvom hun jo ikke kan holde på ham når han har dig

herfra

Ej det passer da ikke, der er da mange eks'er og især folk der har været gift eller har børn sammen der lige ta'r en kop kaffe og får en omgang small talk uden der er andet i det end det. Jeg er lykkelig gift og jeg kan godt sludre med mine ekser alligevel. Det betyder da intet andet end at det er hyggeligt. Håber da ikke deres kærester sidder derhjemme og tror jeg prøver at snuppe dem tilbage :-D haha. Verden er ikke sort/hvid.

Anmeld

8. april 2014

mpr

Ej det passer da ikke, der er da mange eks'er og især folk der har været gift eller har børn sammen der lige ta'r en kop kaffe og får en omgang small talk uden der er andet i det end det. Jeg er lykkelig gift og jeg kan godt sludre med mine ekser alligevel. Det betyder da intet andet end at det er hyggeligt. Håber da ikke deres kærester sidder derhjemme og tror jeg prøver at snuppe dem tilbage :-D haha. Verden er ikke sort/hvid.

Det afhænger også af eks'ens opførsel, min kærestes eks har fx fra starten prøvet at skille min kæreste og jeg ad på alverdens måder (heldigvis aldrig lykkedes hende) så JEG har hele tiden haft mistrioske tanker til hvad hendes motiv har været til det..
Nu mente jeg også at skrive med hinanden hele tiden Synes generelt bare det er upassende at man skal skrive med sin eks om andet end hvad der omhandler børnene.. Men det kan igen være jeg bare er farvet af hvordan det hele har været

edit: Tror måske også det er nemmere for en ny kæreste ikke at blive jaloux hvis eksen har en ny kæreste selv

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

selvfølgelig skal de ha lov til at snakke sammen og siger jo heller ikke noget når hun skriver - det er om børnene..

måske det er jalousi over de følelser han har haft for hende og præcis det at han har elsket hende nok til at få 2 børn sammen, blive gift osv... mine tanker går måske på om jeg nogensinde kommer op på det niveau.. ?

vil han nogensinde elske mig så meget? selvom han siger han ikke kan huske at ha elsket nogen så meget som mig - og det tror jeg på, da man med tiden glemmer mange ting

når vi har været sammen med hende har jeg holdt lidt øje med hans opførsel når hun er der, men heldigvis er han utrolug sød ved mig, står hele tiden og holder om mig og viser han er glad for mig.. kigger slet ikke efter hende når hun gårt forbi eller andet.

alligevel pisser det mig af når hun er der..

ved ikke lige hvordan jeg skal komme forbi det her stadie ?

Anmeld

8. april 2014

et-ønske

Anonym skriver:

selvfølgelig skal de ha lov til at snakke sammen og siger jo heller ikke noget når hun skriver - det er om børnene..

måske det er jalousi over de følelser han har haft for hende og præcis det at han har elsket hende nok til at få 2 børn sammen, blive gift osv... mine tanker går måske på om jeg nogensinde kommer op på det niveau.. ?

vil han nogensinde elske mig så meget? selvom han siger han ikke kan huske at ha elsket nogen så meget som mig - og det tror jeg på, da man med tiden glemmer mange ting

når vi har været sammen med hende har jeg holdt lidt øje med hans opførsel når hun er der, men heldigvis er han utrolug sød ved mig, står hele tiden og holder om mig og viser han er glad for mig.. kigger slet ikke efter hende når hun gårt forbi eller andet.

alligevel pisser det mig af når hun er der..

ved ikke lige hvordan jeg skal komme forbi det her stadie ?

Du er velkommen i indbakken

Vil helst ikke uddybe offentlig

Anmeld

8. april 2014

Vivienne

Anonym skriver:

hej

Hejsa

Jeg har en kæreste, som har et barn fra et tidligere forhold. Deres forhold er ikke det bedste, da hun ikke er til at tale med. Deres kommunikation er udelukkende omkring barnet. De har heller ikke hinanden på fb, og selvom de havde et ok forhold, så havde hun - efter min mening - intet at gøre på hans fb profil.

Men jeg kan da også huske, hvordan det var i starten af vores forhold. Jeg var også usikker på om han ville komme til at elske mig på samme måde. Hun havde jo trods alt givet ham et barn. Det er jeg så kommet over med tiden, og især nu, hvor vi venter vores første barn.

Og dog kan det stadig irritere mig, når hun lige pludseligt sms'er/ønsker kontakt, når barnet er hos os. Hun er nemlig ikke kommet videre i livet.

Anyways, jeg hører ofte, at ex'erne er gode til at kontakte mændene, kommentere billeder/statuser på fb, ringe til familimedlemmerne, osv. Det kunne være spændende at høre fra en ex herinde, få hendes synsvinkel på det hele...?

Jeg kan godt forstå din situation, men det bliver bedre med tiden

Kram.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.