Anonym skriver:
hej
nogle af jer bonusforældre der i starten var jaloux på eks konen/kæresten ?
jeg står i et forholdsvids nyt forhold, og er ikke fordi jeg som sådan tænker over det.. men alligevel stikker det lidt i maven når jeg kan se det er hende der skriver til min kæreste eller når hun kommentere noget hans søskende har slået op på face...
ved det er total latterlige ting, men øv hvor er det surt !
som sagt er det forholdsvis nyt forhold så håber jeg kommer over det på et tidspunkt..er ikke i tvivl om det er mig han vil være sammen med, men NØJ hvor kan tanker tit tage en forkert drejning :-(
Hejsa
Jeg har en kæreste, som har et barn fra et tidligere forhold. Deres forhold er ikke det bedste, da hun ikke er til at tale med. Deres kommunikation er udelukkende omkring barnet. De har heller ikke hinanden på fb, og selvom de havde et ok forhold, så havde hun - efter min mening - intet at gøre på hans fb profil.
Men jeg kan da også huske, hvordan det var i starten af vores forhold. Jeg var også usikker på om han ville komme til at elske mig på samme måde. Hun havde jo trods alt givet ham et barn. Det er jeg så kommet over med tiden, og især nu, hvor vi venter vores første barn.
Og dog kan det stadig irritere mig, når hun lige pludseligt sms'er/ønsker kontakt, når barnet er hos os. Hun er nemlig ikke kommet videre i livet.
Anyways, jeg hører ofte, at ex'erne er gode til at kontakte mændene, kommentere billeder/statuser på fb, ringe til familimedlemmerne, osv. Det kunne være spændende at høre fra en ex herinde, få hendes synsvinkel på det hele...? 
Jeg kan godt forstå din situation, men det bliver bedre med tiden 
Kram.