Barnevogn

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. april 2014

Mama85

Pigent skriver:

Hvis i skal have en tvilling klapvogn så tror jeg ikke rigtig i kommer til at bruge en alm. klapvogn.

Se den her Silver Cross, men ved ikke hvor meget den kan klappes sammen så det måske ikke nemt og få den frem og tilbage til dagpleje
http://tojbamsen.dk/product.asp?product=3062

Se den her tøse barnevogn
http://www.alttilmorogbarn.dk/content/brio-sense-l illa (den kan hvis også løbes i babysam og ønskebørn)

Altså, jeg skal have en combi-tvillingevogn..har kigget på Emmaljunga viking, så har vi mulighed for at combinere barnevogn/klapvogn som det passer..men det ændrer dog ikke på at den lille nye også skal have sin egen klapvogn på et tidspunkt, så vi ikke er afhængige af at "kun" have tvillingevognen, hvis man bu skulle afsted med kun den lille nye..men h or er den silvercross du linkede til lækker, så fin en farve også-til en favorabel pris  Brio'en bryder jeg mig ikke om i barnevognsform, hvilket er lidt sjovt da min første havde en brio happy klapvogn der var så fantastisk

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. april 2014

Giraffen

Mama85 skriver:

Hej piger jeg kan desværre ikke sætte et billede ind, men er der nogen af jer der har erfaringer med silvercross combivogn? Her er et link:  http://www.johnlewis.com/silver-cross-sleepover-elegance-body-vintage-rose/p515325 på forhånd tak

ingen erfaring, men jeg ved at vi i DK har det med at bruge barnevogn til middagslur i længere tid end mange andre steder, så jeg ville undersøge liggemålet også.

Mener vores (Odder Zip) har liggemål på 97 cm og jeg ved, at flere kombivogne kun er 85-90 cm lange, og det er træls hvis man nu har en hurtig-vokser baby

en fra min mødregruppe havde en kombivogn og måtte ud og investere i en barnevogn inden drengen var et år

Anmeld

12. april 2014

Pigent

Mama85 skriver:

Altså, jeg skal have en combi-tvillingevogn..har kigget på Emmaljunga viking, så har vi mulighed for at combinere barnevogn/klapvogn som det passer..men det ændrer dog ikke på at den lille nye også skal have sin egen klapvogn på et tidspunkt, så vi ikke er afhængige af at "kun" have tvillingevognen, hvis man bu skulle afsted med kun den lille nye..men h or er den silvercross du linkede til lækker, så fin en farve også-til en favorabel pris  Brio'en bryder jeg mig ikke om i barnevognsform, hvilket er lidt sjovt da min første havde en brio happy klapvogn der var så fantastisk

Nu hvor du siger du gerne vil have tvilling combivogn og en alm. klapvogn så prøv at kig på Bugaboo Duo Donkey.

Anmeld

12. april 2014

Mama85

Pigent skriver:

Nu hvor du siger du gerne vil have tvilling combivogn og en alm. klapvogn så prøv at kig på Bugaboo Duo Donkey.

Har godt set Donkey'en..synes bare ikke så godt om udseendet..

Anmeld

12. april 2014

Mama85

Giraffen skriver:

ingen erfaring, men jeg ved at vi i DK har det med at bruge barnevogn til middagslur i længere tid end mange andre steder, så jeg ville undersøge liggemålet også.

Mener vores (Odder Zip) har liggemål på 97 cm og jeg ved, at flere kombivogne kun er 85-90 cm lange, og det er træls hvis man nu har en hurtig-vokser baby

en fra min mødregruppe havde en kombivogn og måtte ud og investere i en barnevogn inden drengen var et år

Præcis- hvor er det dog irreterende i netop denne her sammenhæng  Igen- jeg er ikke til Odder.

Anmeld

14. april 2014

Giraffen

Mama85 skriver:

Præcis- hvor er det dog irreterende i netop denne her sammenhæng  Igen- jeg er ikke til Odder.

Du kan sagtens få en anden barnevogn end en Odder, der også har langt liggemål det er mere forskellen på barnevogne og kombivogne, hvor kombivogne har en tendens til kortere liggemål

Anmeld

14. april 2014

Mama85

Giraffen skriver:

Du kan sagtens få en anden barnevogn end en Odder, der også har langt liggemål det er mere forskellen på barnevogne og kombivogne, hvor kombivogne har en tendens til kortere liggemål

Præcis..vores emmaljunga BSS til den kommende storebror har et liggemål på 97- og det bliver jo ikke meget bedre end det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.