Gravid og huden brænder!?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.540 visninger
7 svar
1 synes godt om
7. april 2014

Mor Christa

Godaften søde damer.
Hmm.. Jeg er 34+2, og der et et område under brysterne, nærmest der hvor maven begynder at bule ud, hvor min hud brænder? Det føles lidt som en hudafskarbning.. Det svider og brænder og når jeg så rør ved det med en finger er det nærmest følelsesløst!?
Hvad i alverden er det - er der nogen der har prøvet noget lignende og ved hvad de tkan være? 
For s*tan, det er træls!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Mariekjellerup90

Mor Christa skriver:

Godaften søde damer.
Hmm.. Jeg er 34+2, og der et et område under brysterne, nærmest der hvor maven begynder at bule ud, hvor min hud brænder? Det føles lidt som en hudafskarbning.. Det svider og brænder og når jeg så rør ved det med en finger er det nærmest følelsesløst!?
Hvad i alverden er det - er der nogen der har prøvet noget lignende og ved hvad de tkan være? 
For s*tan, det er træls!

I min ventre side, brænder og stikker det også. Tror det er fordi huden er strækket så meget ud.. Det kan være meget ubehageligt, men er sikker på det er helt normalt :-) 

Anmeld

7. april 2014

Mor Christa

Mariekjellerup90 skriver:

I min ventre side, brænder og stikker det også. Tror det er fordi huden er strækket så meget ud.. Det kan være meget ubehageligt, men er sikker på det er helt normalt :-) 

Det er bare underligt, fordi det er slet ikke et sted hvor huden er særlig udstrakt.. Og det er sådan lige midt på maven under brysterne. Super underlig følelse - den kom her til aften og har aldrig følt det før 
Det er underligt!

Anmeld

7. april 2014

Mariekjellerup90

Mor Christa skriver:

Det er bare underligt, fordi det er slet ikke et sted hvor huden er særlig udstrakt.. Og det er sådan lige midt på maven under brysterne. Super underlig følelse - den kom her til aften og har aldrig følt det før 
Det er underligt!

Tror det er nerverne i huden der er på arbejde jeg har haft den følelse længe, og det har kun været i ventre side ved mig  

Anmeld

7. april 2014

Mor Christa

Tror det er nerverne i huden der er på arbejde jeg har haft den følelse længe, og det har kun været i ventre side ved mig  

Ja, måske! Oplevede det bare ikke i min første graviditet så det er så underligt! 

Anmeld

7. april 2014

Mariekjellerup90

Mor Christa skriver:

Ja, måske! Oplevede det bare ikke i min første graviditet så det er så underligt! 

Har heller ikke oplevede det i den første, men syns også selv jeg er lidt større end sidst, også sidder maven helt anderledes end første gang  

Anmeld

7. april 2014

Mor Christa

Har heller ikke oplevede det i den første, men syns også selv jeg er lidt større end sidst, også sidder maven helt anderledes end første gang  

Jeg er bare mindre end sidst - men det er nok noget med nerverne - træls er det hvert fald :p

Anmeld

13. maj 2014

andersen83r

Jeg har det samme. Er 29+4 og det svier og brænder så meget at jeg ikke kan have BH på. Så irriterende. Man kan intet se, men mærkes kan det! Jeg har læst om det, men kan ikke se man kan få noget for det. Jeg tror jeg prøver at spørge på apoteket.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.