Hjælp til hår

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. april 2014

Leneur

Mom In The Making skriver:

Og det virker. for den metode burger jeg nemlig altid.

Dejligt. Måske jeg selv skal prøve det af. Hvor købte du pandebåndet henne?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. april 2014

MomInTheMaking

Leneur skriver:

Dejligt. Måske jeg selv skal prøve det af. Hvor købte du pandebåndet henne?

I matas og I daglig Brugsen.

Anmeld

9. april 2014

Leneur

Mom In The Making skriver:

I matas og I daglig Brugsen.

Så må jeg få købt sådan et. Nu der er så mange fødselsdage og en konfirmation man skal til...

Anmeld

9. april 2014

Pigent

Tak for jeres svar

Anmeld

9. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79
Leneur skriver:

Jeg har ikke selv prøvet det men der findes et klip på Youtube hvor man tager et pandebånd på, sprayer lidt vand på en tot og vikler den rundt om båndet. Tager en ny tot, sprayer og vikler rundt osv osv indtil hele håret er viklet op, sover med det om natten og tager hårbåndet ud og voila, så skulle man have de flotteste blivende krøller.

Det har jeg prøvet efter at en anden bruger herinde var så sød at dele vejlednings videoen, og det så bare så nemt og smart ud. På mit hår virkede det så bare slet ik desvære. Men syntes det var mega smart!

Til ts. Jeg har også langt, ret tyndt hår, som har ret meget sin egen vilje. Min søster er frisør, og hun fraråder mig altid at få lavet etager, da det bare får håret til at virke endnu tynder. 

Når jeg ska se fin ud, er jeg begyndt at sætte håret op med en dounut. Dem fra H&M er rigtig gode! Vh stine

Anmeld

13. april 2014

Pigent

StineW79 skriver:

Det har jeg prøvet efter at en anden bruger herinde var så sød at dele vejlednings videoen, og det så bare så nemt og smart ud. På mit hår virkede det så bare slet ik desvære. Men syntes det var mega smart!

Til ts. Jeg har også langt, ret tyndt hår, som har ret meget sin egen vilje. Min søster er frisør, og hun fraråder mig altid at få lavet etager, da det bare får håret til at virke endnu tynder. 

Når jeg ska se fin ud, er jeg begyndt at sætte håret op med en dounut. Dem fra H&M er rigtig gode! Vh stine

Tak for dit svar. Mit hår var så ødelagt at hun kun så den ene løsning at klippe det i etager hvilket har givet mig kort hår i nakken så det ikke kan sættes op

Anmeld

17. april 2014

Billemyre

Pigent skriver:

Hej
Jeg skal konfirmation i maj. Jeg ved ikke hvordan jeg skal sætte mit hår. Jeg har tyndt, skulder langt hår og lidt i etager.
Jeg kan ikke have krøller da krøller med alm. krøllejern bare forsvinder hurtig og med et bølgejern ligner jeg en trold. Mit normale hår når det lufter tørre så bukker min spidser meget og føntørre jeg det bukker det lidt mindre. Når jeg glatter mit hår begynder det hurtig og bukke.
Så vil ikke vise nogle billeder af nogle ideer til hvordan jeg kan sætte mit hår

Hvad med noget a la disse?
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

18. april 2014

Pigent

Billemyre skriver:

Hvad med noget a la disse?

Er begge to gode

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.