Hvor, hvad, hvordan - meget lille budget.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
9 svar
0 synes godt om
7. april 2014

Louisiana

Hej bryllupspiger 

Vi vil gerne giftes næste år, men kan kun nå at spare ganske lidt sammen, og derfor bliver det kun aller nærmeste familie, der kommer med på selve dagen. Vi holder en større fest på et senere tidspunkt. 

Hvor holder I jeres bryllup, jer der heller ikke holder et større bryllup? Hvordan gør I med mad, hvor holder I det, og hvordan spare I i øvrigt?

Har brug for lidt inspiration og gode idéer 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

TbCp

Vi holdt hjemme. Pyntede garagen op og så sad vi der.

bestilte buffet fra et billigt men godt sted og hentede drikkelse i Tyskland.

min mor lavede en kage der blev brugt som bryllupskage.

vi var ca 20-25 mennesker og brugte knap 10000kr 

Anmeld

7. april 2014

Pigent

Louisiana skriver:

Hej bryllupspiger 

Vi vil gerne giftes næste år, men kan kun nå at spare ganske lidt sammen, og derfor bliver det kun aller nærmeste familie, der kommer med på selve dagen. Vi holder en større fest på et senere tidspunkt. 

Hvor holder I jeres bryllup, jer der heller ikke holder et større bryllup? Hvordan gør I med mad, hvor holder I det, og hvordan spare I i øvrigt?

Har brug for lidt inspiration og gode idéer 

Jeg er ikke gift endnu, men vil da gerne komme med en ide
Mad udefra, drikkevarer fra Tyskland og dig selv eller en fra familien laver en kage
Jeg har flere ideer til pynt som er billig så du er velkommen til at skrive til mig i privat besked

Anmeld

7. april 2014

Louisiana

TbCp skriver:

Vi holdt hjemme. Pyntede garagen op og så sad vi der.

bestilte buffet fra et billigt men godt sted og hentede drikkelse i Tyskland.

min mor lavede en kage der blev brugt som bryllupskage.

vi var ca 20-25 mennesker og brugte knap 10000kr 

Det er faktisk hvad vi også har tænkt på :-) Eller at holde det ude i haven, for det skal være i juni eller juli vi vil giftes :-)
Hvad gav I for maden?

Anmeld

7. april 2014

Louisiana

Pigent skriver:

Jeg er ikke gift endnu, men vil da gerne komme med en ide
Mad udefra, drikkevarer fra Tyskland og dig selv eller en fra familien laver en kage
Jeg har flere ideer til pynt som er billig så du er velkommen til at skrive til mig i privat besked

Min (kommende) svigerinde er rigtig dygtig til det med kage, så vil spørge hende, om ikke hun vil lave en flot kage til os  Hun lavede også kager til sønnens nonfirmation 

Du må meget gerne komme med alle dine idéer 

Anmeld

7. april 2014

TbCp

Louisiana skriver:

Det er faktisk hvad vi også har tænkt på :-) Eller at holde det ude i haven, for det skal være i juni eller juli vi vil giftes :-)
Hvad gav I for maden?

Åh det kan jeg ikke huske. Vi bestilte her  http://www.kjaerskoekken.dk/buffeter.html

de havde rigtig lækker mad og til fine priser, så det var ikke specielt dyrt.

Anmeld

7. april 2014

Louisiana

TbCp skriver:

Åh det kan jeg ikke huske. Vi bestilte her  http://www.kjaerskoekken.dk/buffeter.html

de havde rigtig lækker mad og til fine priser, så det var ikke specielt dyrt.

Anmeld

7. april 2014

NinaNymannMadsen

Vi havde et budget på 16000
Jeg lejede min kjole
Og vi lejede forsamlingshus for 1000
Maden fik vi fra vores lokale slagter 
Drikkevare hentet i Tyskland
Pynt fandt jeg billigt rundt omkring
Ringe fil vi for 1000 kr
Vi var 45 mennesker.

Anmeld

7. april 2014

Savvy

Vi havde et budget på lige knap 20.000

der var:

leje af forsamlingshus, mad ude fra, bryllupskage, kjole, tøj, sko, jamen alt faktisk.

men jeg lavede så ALT pynten selv og det var medregnet i budgettet jo mere man kan lave selv jo billigere  

men spændende hvad i finder frem til

Anmeld

7. april 2014

An&Jo

Vi har sat os fast på et telt i haven.. Vi vil gerne vies hjemme i vores egen have, derefter byder vi på hotdogs og alt hvad man kunne tænke sig at drikke..

Vi vil ikke være midtpunkt, istedet laver vi det til en grillfest/havefest for venner og familie og vi kan få alle dem med vi vil uden at tænke på prisen pr kuvert

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.