skønnet og virkelig vægt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Kasand

Min datter blev skønnet til 3800 flere gange under fødslen. Hun kom ud med en vægt på 2675...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

mommy1991

Ms.Sunshine skriver:

jeg venter mit andet barn og efterhånden er jeg begyndt - af flere årsager - at være nervøs for fødslen...

mit første barn er født ved akut kejsersnit 39+0 og vejede 3250... jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst fik en skønnet vægt på ham, hvis jeg fik det at vide...

denne gang var jeg til jordemor i onsdags, hvor jeg var 40+0 og hun skønnede den lille til 3700-3800...

hvornår fik I sidst skønnet jeres barn/børn og hvor meget vejede de ved fødslen?...

Da jeg var i fødsel blev Leander skønnet til at være 3600 g - han vejede 3605 g  

Anmeld

8. april 2014

Louisejulia

Min blev skønnet nogle timer inden jeg fødte til 2700-2800 gram. 

Ud kom hun med en vægt på 3020 gram  

Anmeld

8. april 2014

tarkoflen

Ms.Sunshine skriver:

jeg venter mit andet barn og efterhånden er jeg begyndt - af flere årsager - at være nervøs for fødslen...

mit første barn er født ved akut kejsersnit 39+0 og vejede 3250... jeg kan ikke huske hvornår jeg sidst fik en skønnet vægt på ham, hvis jeg fik det at vide...

denne gang var jeg til jordemor i onsdags, hvor jeg var 40+0 og hun skønnede den lille til 3700-3800...

hvornår fik I sidst skønnet jeres barn/børn og hvor meget vejede de ved fødslen?...

Ikke bare skønnet, men skannet vægt 2 uger før fødselen sagde 3000 g og da hun blev født vejede hun kun 2396 g så man må antage at de har skudt temmelig meget ved siden af.

Anmeld

8. april 2014

Karla

Ms.Sunshine skriver:

Da jeg kom på fødegangen, blev Emmalie skønnet til 3000 g, hun vejede 3480 da hun kom ud et par timer senere hun er gennem hele graviditeten blevet skønnet til at være under gennemsnit, men diverse scanninger har sagt, at hun var en smule over gennemsnit. Hun lå så stort set lige på gennemsnitskurven, da hun kom ud

Anmeld

8. april 2014

Karla

emmagirl skriver:

Da jeg var i fødsel blev Leander skønnet til at være 3600 g - han vejede 3605 g  

Hold da op, det var meget præcist

Anmeld

8. april 2014

Michella2

Ms.Sunshine skriver:

Blev i dagene op til fødslen skønnet til MAX 3600g og ved fødslen skød de den 3700g

han kom ud og vejede 4355g

så her var en mor der var lettere irriteret eftersom jeg havde udtrykt flere gange jeg mente han var for stor!

de der + - 0,5 kg holder vist ikke altid helt stik 

Anmeld

8. april 2014

mommy1991

Karla skriver:

Hold da op, det var meget præcist

Ja helt vildt!!!!

Anmeld

25. april 2014

jojomama

Præcis 1 uge inden fødslen blev han skønnet til at veje 3300 gram, men kom ud med en vægt på 2880 gram 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.