aaaaarghh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

403 visninger
4 svar
1 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

hej.

jeg har lige bruge for at rase lidt ud..

jeg har været sammen med min kæreste i 5 mdr. og er nu blevet gravid - ikke planlagt.

han tog det egentlig meget pænt, men synes generelt mine omgivelser tvivler meget... altså om jeg har taget mine piller som jeg skulle eller har snydt og er blevet gravid med vilje..

jeg HAR taget mine piller som jeg skulle hver dag - dog skiftet fra p-pille til minipiller ved årsskiftet, men lægen mente ikke det krævede yderligere beskyttelse da jeg har været på p-piller i 10 år.

er jeg den eneste der sidder og er lidt indebrændt over sådan noget?

mener da også at lægen vel må kunne se hvis man ikke tager sine piller ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

hej.

jeg har været sammen med min kæreste i 5 mdr. og er nu blevet gravid - ikke planlagt.

han tog det egentlig meget pænt, men synes generelt mine omgivelser tvivler meget... altså om jeg har taget mine piller som jeg skulle eller har snydt og er blevet gravid med vilje..

jeg HAR taget mine piller som jeg skulle hver dag - dog skiftet fra p-pille til minipiller ved årsskiftet, men lægen mente ikke det krævede yderligere beskyttelse da jeg har været på p-piller i 10 år.

Tror da ikke lægen kan se om man har snydt med sine piller?

Du skal bare hoppe op og falde ned på det dine omgivelser mener. Måske er de jaloux, måske er de overraskede, måske noget andet. Der er 97 % chance tror jeg, for at blive gravid på minipiller, så kan da godt forstå tanken om at du har snydt eller glemt en pille har strejfet dem. 

Min rigtig gode veninde som er gift og er igang med hendes uddannelse, var også på p-piller og planlagde slet ikke børn, men blev gravid alligevel. Og det var endda 2 uger efter mig, som OGSÅ blev gravid hvor det slet ikke var planlagt. Vi har da fået mange hentydninger om det var planlagt osv, men vi har da aldrig taget det til os som noget negativt, vi har bare grinet med og trukket på skulderen, for det er da virkelig underligt at disse tilfældigheder sker

Anmeld

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvordan skulle lægen kunne se det? 

Jeg er nok en af dem der også tænker "aaarh hva" når folk siger de er blevet gravide på korrekt benyttet prævention dog ville jeg aldrig ytre min undren eller noget, blot tænke. Men det er mere fordi at der er SÅ mange der bliver gravide på eks P-piller, og det stemmer bare ikke overens med at de er 99% sikre, derfor tænker jeg altid at der næsten MÅ have været en smutter eller 2 når folk siger det. måske dine omgivelser har samme tanker som jeg? Men det betyder jo ikk at de tænker noget dårligt om dig (jo hvis de tror det var med fuldt overlæg self) 

mrn det er da også uendeligt ligegyldigt hvad andre tror eller hentyder, bare i er glade 

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

ja, jeg burde nok være bedre til bare at trække på skulderen og ikke tænke over det. det sårer mig bare at ens omgivelser tvivler.. jeg ville ALDRIG bevidst blive gravid når min partner ikke er med på den.. og slet ikke i et så nyt forhold.

ved heller ikke om lægerne kan se det, det har jeg bare altid troet

Anmeld

7. april 2014

Morigen

Anonym skriver:

hej.

Man kan aldrig stole 100 % på kondomer, p-piller og minipiller

Har 2 veninder der blev gravide den ene på p-piller og den anden med en spiral.. Sååå der kan være et par smuttere og du er måske bare ekstrem frugtbar

Jeg ved det er svært, men ja prøv og træk på skuldrene og ikke tænk mere over det, du kender sandheden.. Hvis i er glade så syntes jeg i skal ignorere folk og nyde graviditeten..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.