piller at udskille.....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

454 visninger
7 svar
4 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

Var til scanning 5 (+ -) der var intet hjerte at se, skule så vente en uge, uge 6 og der var intet at se og scanningsdamen sagt at hun var 100% sikker at de ikke var en normal gravidtet og skal nu tage nogle piller ( 2 piller vaginalt , vente nogle timer og 2 til om de behøvest, og har fået smertestillende)

Nogen der har efaring med det ? Hvor ondt gør det ? Hvor meget bløder du? Osv 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Var til scanning 5 (+ -) der var intet hjerte at se, skule så vente en uge, uge 6 og der var intet at se og scanningsdamen sagt at hun var 100% sikker at de ikke var en normal gravidtet og skal nu tage nogle piller ( 2 piller vaginalt , vente nogle timer og 2 til om de behøvest, og har fået smertestillende)

Har aldrig prøvet, men synes nu det er tidligt at kunne sige med sikkerhed det ikke er en god graviditet.

Anmeld

7. april 2014

modesty

Anonym skriver:

En tommelfingerregel er at man ikke kan regne med at se hjerteblink før uge 7+, så jeg ville IKKE tage den besked for gode varer, men insistere på at blive scannet i slutningen af uge 7.

Hvorfor er du blevet scannet så tidligt?

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Blev scannet så tidligt fordig jeg var usikker på min termin ( troet jeg var komet meget længere)

Tænker også om det er tidligt ? Men hun sagte at min, kan ikke huske livmoder/moderkage? :I så ud som den gør når det bliver en spontan abort , et eller andet med at den ikke var rund , men begyndelsen til at " skrumpe samen"  og at de ikke behøvest at vente 1 uge .

Anmeld

7. april 2014

Carina:-)

Anonym skriver:

Blev scannet så tidligt fordig jeg var usikker på min termin ( troet jeg var komet meget længere)

Tænker også om det er tidligt ? Men hun sagte at min, kan ikke huske livmoder/moderkage? :I så ud som den gør når det bliver en spontan abort , et eller andet med at den ikke var rund , men begyndelsen til at " skrumpe samen"  og at de ikke behøvest at vente 1 uge .

Det er blommesækken der skrumper når fostret går til -Ellers er den rund og "struttende" 

Jeg fik selv en medicinsk tidligt pga ma og nej det var ikke værre end en alm mens 

Anmeld

7. april 2014

mortilfreja

Anonym skriver:

Jeg ville ikke tage det for gode varer.. Jeg ville bede om endnu en scanning om en uge..

Anmeld

7. april 2014

Anonym trådstarter

Carina:-) skriver:

Det er blommesækken der skrumper når fostret går til -Ellers er den rund og "struttende" 

Jeg fik selv en medicinsk tidligt pga ma og nej det var ikke værre end en alm mens 

Så blev man det kloger  

Okeeey  tak for svaret  

Anmeld

7. april 2014

Goggelogge

Jeg ville vente og være sikker på der ikke er noget..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.