Hvor mange penge tilbage (enlige)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. april 2014

Zelinasmor

Anonym skriver:

Hej piger
Hvor mange penge har i tilbage når regningerne er betalt?
Kun for enlige mødre.

Og hvor meget bruger i om ugen på mad og div.

Jeg har svaret 7000, fordi der ikke var højere.

Når alt er betalt (også til børneopsparing, konfiopsparing og min egen opsparing, har jeg ca. 8500 til mad og diverse. 

Har sat mig i en dyr bolig midt i kolding Centrum, så alt i alt synes jeg nu stadig det er fornuftigt.

Vi bruger ca. 3000 på mad, bleer og shampoo mm.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. april 2014

Anonym trådstarter

sandramor skriver:

Jamen jeg laver varm mad men når jeg laver der så laver jeg ofte så der er noget at fryse ned.... Så vi har altid mad til flere dage.... Vi får fast rugbrød hver søndag.... Men ja som sagt ellers varm mad hver dag... Handler alt jeg kan få i Lidl! (Her er der virkelig penge at spare) har også arbejdet der så ved hvor meget billigere nogle af tingene er... Samtidig prøver jeg på kun at handle en gang om ugen... Så ryger der ikke så mange impulskøb med ned i vognen 

Jeg handler også i netto, rema1000 og lidl. Og så vil jeg også lave mad så jeg kan fryse noget af det ned

Tak for dit svar

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

Zelinasmor skriver:

Jeg har svaret 7000, fordi der ikke var højere.

Når alt er betalt (også til børneopsparing, konfiopsparing og min egen opsparing, har jeg ca. 8500 til mad og diverse. 

Har sat mig i en dyr bolig midt i kolding Centrum, så alt i alt synes jeg nu stadig det er fornuftigt.

Vi bruger ca. 3000 på mad, bleer og shampoo mm.

Tak for dit svar. Jeg kommer nok til at have 5000kr
Og regner med maden også vil ligge omkring de 3000 kr så for mig skal det nok gå

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.