Erfaring med...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
6 svar
3 synes godt om
7. april 2014

Anonym trådstarter

Nogle der har erfaring med at ligge solarium når man er gravid? Må man det eller kan det skade??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Anna2706

Anonym skriver:

Nogle der har erfaring med at ligge solarium når man er gravid? Må man det eller kan det skade??

Jeg ville ikke gøre det. Er generelt ikke meget for solarier.  Men om der er nogle "regler" omkring det, ved jeg ikke. 

Anmeld

7. april 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
Dit barn kan ikke tage skade, men din hud kan udvikle hudkræft. Så solarie er NO GO

Anmeld

8. april 2014

Mama2012

Jeg mener faktisk, at barnet kan tage skade af strålerne... Jeg synes at kunne huske, at jordemoderen snakkede om det sidste gang jeg var gravid og gik til fødselsforberedelse... Og så er der risiko for, at barnet kan få hedeslag, ligesom i solen udenfor, hvor maven også skal være dækket.

Anmeld

8. april 2014

Mor til Ella

Anonym skriver:

Ud fra hvad jeg ved og er oplyst om, tager barnet ikke skade.

MEN under graviditeten er din hud meget sart, og du kan få meget grim pigment forandring, og det går som udgangspunkt ikke væk.

Så jeg ville lade være.

Anmeld

8. april 2014

liten-mamma

Jeg tog sol under min graviditet, 1-2 gange om ugen. 

Jeg dækkede min mave til med et håndklæde og tog max 10 minutter af gangen, for ikke at blive for varm.

Anmeld

9. april 2014

Anonym trådstarter

Mange tak for jeres svar :-) Det var mere nu her i starten jeg gerne ville fortsætte med lidt sol.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.