Jordmoder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

382 visninger
4 svar
2 synes godt om
7. april 2014

Mariekjellerup90

Hej baby.dk  

jeg skal til jordmoder på onsdag, der vil jeg være 37+5 uger henne. Sidst jeg var ved hende, snakkede hun om, at hun ville undersøge mig indvendigt næste gang, da hvis jeg gik i fødsel, så gjorder det ikke noget er der nogen af jer, som har prøvet at jeres jordmoder undersøgte jer indvendigt, også gik i , i fødsel i de efterfølgende dage ? 

Hilsen Marie  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Rockertand

Mariekjellerup90 skriver:

Hej baby.dk  

jeg skal til jordmoder på onsdag, der vil jeg være 37+5 uger henne. Sidst jeg var ved hende, snakkede hun om, at hun ville undersøge mig indvendigt næste gang, da hvis jeg gik i fødsel, så gjorder det ikke noget er der nogen af jer, som har prøvet at jeres jordmoder undersøgte jer indvendigt, også gik i , i fødsel i de efterfølgende dage ? 

Hilsen Marie  

Ja, var ikke moden til hindeløsning, men jeg fik murren en halv time senere og fødte et halvt døgns tid efter det.

Anmeld

7. april 2014

Mariekjellerup90

Rockertand skriver:

Ja, var ikke moden til hindeløsning, men jeg fik murren en halv time senere og fødte et halvt døgns tid efter det.

Okay hvilken uge var du i ? 

Anmeld

7. april 2014

Rockertand

Mariekjellerup90 skriver:

Okay hvilken uge var du i ? 

Kan ikke huske det nøjagtigt, men i hvert fald en uge før termin, hvis ikke lidt mere. Hun ville forsøge hindeløsning, hvis jeg var moden, men det var jeg som sagt ikke, og så skal man afholde sig fra det....men det var så nok, at hun havde mærket efter

Anmeld

7. april 2014

Mama2012

Hun skal bare underøge dig indeni, for at mærke, om du er udvidet og om livmodermunden er ved at blive blød/udslettes - jeg blev også undersøgt da jeg var 37+3, men gik ikke i fødsel før 38+6

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.