MD scanning lige om lidt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

586 visninger
3 svar
7 synes godt om
7. april 2014

Løvemor10

Uha, så skal jeg til MD scanning i dag, kl. 13.00.

Jeg er vildt nervøs... 

Med mit første barn var jeg kun nervøs for fødslen, men denne gang er jeg meget nervøs for, at barnet fejler noget. Det kommer sig nok af, at jeg siden min søns fødsel er blevet lidt mere "oplyst" om, hvor meget der kan gå galt og ikke mindst har fået mange skrækhistorier gennem venner og bekendte, der enten selv har været uheldige eller kender nogen, der har været uheldige.

Og noget mere banalt: Hvis de nu kan se kønnet og det er en dreng er jeg lidt bange for min egen reaktion. Det er total dumt - det ved jeg godt - for jeg vil jo elske barnet også selvom det er endnu en dreng. Men jeg er på en måde bange for, at jeg bliver skuffet, hvis det ikke er en pige.  Føler det er helt forkert at have det sådan. Og jeg tror ikke engang på, at jeg vil have det sådan, men jeg er bange for det?!? *tosset*

Ej men altså. Bare lidt sludder fra en nervøs og hormonel gravid.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Maja!

Løvemor10 skriver:

Jeg er vildt nervøs... 

Med mit første barn var jeg kun nervøs for fødslen, men denne gang er jeg meget nervøs for, at barnet fejler noget. Det kommer sig nok af, at jeg siden min søns fødsel er blevet lidt mere "oplyst" om, hvor meget der kan gå galt og ikke mindst har fået mange skrækhistorier gennem venner og bekendte, der enten selv har været uheldige eller kender nogen, der har været uheldige.

Og noget mere banalt: Hvis de nu kan se kønnet og det er en dreng er jeg lidt bange for min egen reaktion. Det er total dumt - det ved jeg godt - for jeg vil jo elske barnet også selvom det er endnu en dreng. Men jeg er på en måde bange for, at jeg bliver skuffet, hvis det ikke er en pige.  Føler det er helt forkert at have det sådan. Og jeg tror ikke engang på, at jeg vil have det sådan, men jeg er bange for det?!? *tosset*

Jeg havde det lidt på samme måde, var sikker på jeg skulle have en pige igen, og det samme var manden... da vi så får at vide at det er en dreng går vi begge helt i stå.. det havde vi slet ikke regnet med! det har taget lidt tid at finde ud af at nu skal man indstille sig på en dreng.. men nu kan min søn jo ikke være mere rigtig!! Jeg glæder mig til han kommer og jeg er så glad for at skulle have glæden af at være mor til både en pige og en dreng.. 

Dog har jeg altid været sikker på at jeg skulle være mor til to piger.. men nu får jeg en lækker søn istedet! 

Held og lykke, det hele skal nok gå, og hvis det nu er en dreng er jeg sikker på at du med tiden ligesom mig vil føle at det ikke kunne være mere rigtigt! 

Anmeld

7. april 2014

Chewy

Løvemor10 skriver:

Jeg er vildt nervøs... 

Hvordan er det gået?

Anmeld

7. april 2014

Løvemor10

Vi skal have en helt perfekt lille pige

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.