Husholdningsbudget med baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.391 visninger
18 svar
5 synes godt om
7. april 2014

Papillon

Jeg kom til at tænke på, hvor meget jeg skal hæve budgettet til, når den lille kommer til verden - så nu vil jeg høre jer

Vi har i forvejen et husholdningsbudget på 2000 kr. om måneden.

Tanken er, at jeg gerne vil amme, hvis muligt. Mht. bleer håber jeg, at vi kan bruge rema1000s egne.

Hvor meget ville I smide oveni budgettet den første tid ud fra det?

Hvis amningen kikser, og jeg må overgive mig til MME, hvad må man så regne med at lægge fra til det om måneden?

Håber spørgsmålet er nogenlunde forståeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Hvis i ender med flaske og kan bruge de alm mærker, så ca 400-500kr i måneden på mme. 

Tror vi brugte 300 på bleer ca (også billig bleer)

vi har ca 3000 til husholdning her hos os og det er inkl bleer osv. det kører helt fint. 

Anmeld

7. april 2014

SandraXOXO

Vores budget er ca steget 1000 kr pr baby der er kommet. Det løber hurtigt op med sutte, bleer, klude, mme, neutral vaskepulver, grød, mos, creme, d dråber, jern, osv. :-)

Anmeld

7. april 2014

Papillon

Mor11 skriver:

Hvis i ender med flaske og kan bruge de alm mærker, så ca 400-500kr i måneden på mme. 

Tror vi brugte 300 på bleer ca (også billig bleer)

vi har ca 3000 til husholdning her hos os og det er inkl bleer osv. det kører helt fint. 

Tak for svaret - det lyder meget henad det, som jeg havde regnet med

Anmeld

7. april 2014

Papillon

SandraXOXO skriver:

Vores budget er ca steget 1000 kr pr baby der er kommet. Det løber hurtigt op med sutte, bleer, klude, mme, neutral vaskepulver, grød, mos, creme, d dråber, jern, osv. :-)

Tak for svaret Har jeres børn fået flaske fra starten/før man kan give lidt mos?

Anmeld

7. april 2014

Trekløver(:

Papillon skriver:

Jeg kom til at tænke på, hvor meget jeg skal hæve budgettet til, når den lille kommer til verden - så nu vil jeg høre jer

Vi har i forvejen et husholdningsbudget på 2000 kr. om måneden.

Tanken er, at jeg gerne vil amme, hvis muligt. Mht. bleer håber jeg, at vi kan bruge rema1000s egne.

Hvor meget ville I smide oveni budgettet den første tid ud fra det?

Hvis amningen kikser, og jeg må overgive mig til MME, hvad må man så regne med at lægge fra til det om måneden?

Håber spørgsmålet er nogenlunde forståeligt

Vi bruger:
Mme 400 kr.
Bleer 200 kr.
Vådservietter: 40 kr.

Så det er ikke det vilde

Anmeld

7. april 2014

Maria-s

Tænker også st de 1000 kr er fint st regne med bleer, skumklude, sutter, ekstra tøjvask, en salve her og der, ammeindlæg, bleposer. Ja alt i alt så løber det lige så stille op ad

Anmeld

7. april 2014

SandraXOXO

Papillon skriver:

Tak for svaret Har jeres børn fået flaske fra starten/før man kan give lidt mos?

Ja det har de, jeg har slet ikke ammet :-) Det bliver selvfølgelig billigere hvis man ammer (tror jeg, jeg har ikke forstand på om man skal spise ekstra vitaminer, købe ammeindlæg og suttebriks osv når man ammer)

Anmeld

7. april 2014

Albertsen92

Jeg ammer, og vi køber bleer for ca 150 kr om måneden

Så det er ikke mange penge. Tror erstatning koster ca 500 kr om måneden, så det er en del.

Anmeld

7. april 2014

Papillon

SandraXOXO skriver:

Ja det har de, jeg har slet ikke ammet :-) Det bliver selvfølgelig billigere hvis man ammer (tror jeg, jeg har ikke forstand på om man skal spise ekstra vitaminer, købe ammeindlæg og suttebriks osv når man ammer)

Tak for svaret

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.