Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Jeg kom til at tænke på, hvor meget jeg skal hæve budgettet til, når den lille kommer til verden - så nu vil jeg høre jer
Vi har i forvejen et husholdningsbudget på 2000 kr. om måneden.
Tanken er, at jeg gerne vil amme, hvis muligt. Mht. bleer håber jeg, at vi kan bruge rema1000s egne.
Hvor meget ville I smide oveni budgettet den første tid ud fra det?
Hvis amningen kikser, og jeg må overgive mig til MME, hvad må man så regne med at lægge fra til det om måneden?
Håber spørgsmålet er nogenlunde forståeligt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Hvis i ender med flaske og kan bruge de alm mærker, så ca 400-500kr i måneden på mme.
Tror vi brugte 300 på bleer ca (også billig bleer)
vi har ca 3000 til husholdning her hos os og det er inkl bleer osv. det kører helt fint.
Mor11 skriver: Hvis i ender med flaske og kan bruge de alm mærker, så ca 400-500kr i måneden på mme. Tror vi brugte 300 på bleer ca (også billig bleer) vi har ca 3000 til husholdning her hos os og det er inkl bleer osv. det kører helt fint.
Tak for svaret - det lyder meget henad det, som jeg havde regnet med
SandraXOXO skriver: Vores budget er ca steget 1000 kr pr baby der er kommet. Det løber hurtigt op med sutte, bleer, klude, mme, neutral vaskepulver, grød, mos, creme, d dråber, jern, osv. :-)
Vores budget er ca steget 1000 kr pr baby der er kommet. Det løber hurtigt op med sutte, bleer, klude, mme, neutral vaskepulver, grød, mos, creme, d dråber, jern, osv. :-)
Tak for svaret Har jeres børn fået flaske fra starten/før man kan give lidt mos?
Papillon skriver: Jeg kom til at tænke på, hvor meget jeg skal hæve budgettet til, når den lille kommer til verden - så nu vil jeg høre jer Vi har i forvejen et husholdningsbudget på 2000 kr. om måneden. Tanken er, at jeg gerne vil amme, hvis muligt. Mht. bleer håber jeg, at vi kan bruge rema1000s egne. Hvor meget ville I smide oveni budgettet den første tid ud fra det? Hvis amningen kikser, og jeg må overgive mig til MME, hvad må man så regne med at lægge fra til det om måneden? Håber spørgsmålet er nogenlunde forståeligt
Tænker også st de 1000 kr er fint st regne med bleer, skumklude, sutter, ekstra tøjvask, en salve her og der, ammeindlæg, bleposer. Ja alt i alt så løber det lige så stille op ad
Papillon skriver: Tak for svaret Har jeres børn fået flaske fra starten/før man kan give lidt mos?
SandraXOXO skriver: Ja det har de, jeg har slet ikke ammet :-) Det bliver selvfølgelig billigere hvis man ammer (tror jeg, jeg har ikke forstand på om man skal spise ekstra vitaminer, købe ammeindlæg og suttebriks osv når man ammer)
Ja det har de, jeg har slet ikke ammet :-) Det bliver selvfølgelig billigere hvis man ammer (tror jeg, jeg har ikke forstand på om man skal spise ekstra vitaminer, købe ammeindlæg og suttebriks osv når man ammer)
Tak for svaret
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128