Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Her til morgen var jeg på toilettet og havde afføring. Ikke hård mave. Da jeg tørrer mig er der lidt lyserødt på papiret. Lyserødt udflåd nærmest
Andre der har prøvet det?
Jeg er 10 + 6 og har ikke smerter...
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Det havde jeg også et par gange i min graviditet og det var ingenting
Goggelogge skriver: Det havde jeg også et par gange i min graviditet og det var ingenting
Okay, så er jeg mere rolig.
Tak for svar
Det er helt alm
B&J skriver: Det er helt alm
Det håber jeg.. Har lige været på toilet igen og der var intet
mortilfreja skriver: Her til morgen var jeg på toilettet og havde afføring. Ikke hård mave. Da jeg tørrer mig er der lidt lyserødt på papiret. Lyserødt udflåd nærmest Andre der har prøvet det? Jeg er 10 + 6 og har ikke smerter...
Ja, jeg havde det et par gange og det var uden betydning
Sandra Norit skriver: Ja, jeg havde det et par gange og det var uden betydning
Har heller ik smerter men går jo i panik når man ser sådan noget og tænker straks det værste.
mortilfreja skriver: Har heller ik smerter men går jo i panik når man ser sådan noget og tænker straks det værste. Tak for svar
Ja det kan jeg godt forstå! Jeg blev så bange så jeg ringede til fødegangen, de sagde det var ingenting men hvis det gjorde mig rolig kunne de godt scanne, det gjorde de så 10+5 og der var en lille sund og rask baby
Kender følelsen. Jeg panikkede også. Jeg små blødte efter jeg var sammen med min mand og var helt ude af den Jeg læste mig frem til at det er ganske normalt, slimhinderne er følsomme
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128