Bloggen om Isaac

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. april 2014

grinny

Sandra Norit skriver:

Ja det gjorde, Ida var min egen jordemoder - skøn dame! Jeg er sikker på at de har haft hjertet med i din situation  Jeg syntes de virkede meget rare, rolige og professionelle i deres arbejde - det er jo, på så mange punkter, så meget mere end bare et arbejde, det de gør. 

Åh hvor er du dog heldig at du har haft Ida, selvom jeg også er utrolig glad for at jeg havde Helle  Hun har allerede lovet mig at hun nok skal finde plads til mig næste gang jeg bliver gravid.

Det var jo, desværre, Ida's første dødsfødsel, og selvom jeg godt ved at det er deres job og de selv siger ja til at de også skal kunne klare de sørgelige fødsler, så har jeg bare så stor respekt for at hun bare kan komme ind og klare det som var det en normalt fødsel. Og det bedste af det hele er, at de ikke på noget tidspunkt brugte ordet foster eller den - hele tiden brugte de hans navn og det betød rigtig meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. april 2014

Carina:-)

Puha Grinny 

Håber det kan hjælpe dig på vej til "helbredelse"

Anmeld

7. april 2014

LinLin

Hvor er det bare stadig så forfærdeligt uretfærdigt!
Håber bloggen er god terapi for dig...

Anmeld

7. april 2014

tarkoflen

Pyha den var hård at komme igennem, men så fin en blog om jeres perfekte lille søn!

Har du overvejet, om din ulige kamp mod systemet skal med i et lille afsnit? Jeg synes det er så uretfærdigt det du har været udsat for!

Jeg glæder mig til at følge med og håber snart l får en lillebror eller -søster til isaac

Anmeld

7. april 2014

grinny

tarkoflen skriver:

Pyha den var hård at komme igennem, men så fin en blog om jeres perfekte lille søn!

Har du overvejet, om din ulige kamp mod systemet skal med i et lille afsnit? Jeg synes det er så uretfærdigt det du har været udsat for!

Jeg glæder mig til at følge med og håber snart l får en lillebror eller -søster til isaac

Jeg har overvejet at smide det ind som en del af "hjemme igen" både for at fortælle om den kamp det er at komme hjem barnløs, men at jeg ved siden også skulle kæmpe med kommunen, så rigtig god idé 

Anmeld

7. april 2014

grinny

LinLin skriver:

Hvor er det bare stadig så forfærdeligt uretfærdigt!
Håber bloggen er god terapi for dig...

Indtil videre har det været rigtig god terapi for jeg kan nu læse det igen og igen og for hver gang jeg læser det husker jeg noget nyt, og så længe jeg husker kan jeg bearbejde det 

Jeg er sikker på at det indtil videre har været godt for, både fordi jeg kommer ud med mine ord, men også fordi jeg får grædt og det er altså den bedste medicin. Og så tror jeg også det hjælper mig selv når jeg skriver om fremskridt for så kan jeg selv læse at det faktisk går fremad 

Anmeld

7. april 2014

grinny

Carina:-) skriver:

Puha Grinny 

Håber det kan hjælpe dig på vej til "helbredelse"

Det er jeg helt sikker på at det kan  Og jeg håber at det en dag kan hjælpe en anden, selvom jeg selvfølgelig ikke ønsker det for nogen 

Anmeld

7. april 2014

Anonymo

grinny skriver:

Åh hvor er du dog heldig at du har haft Ida, selvom jeg også er utrolig glad for at jeg havde Helle  Hun har allerede lovet mig at hun nok skal finde plads til mig næste gang jeg bliver gravid.

Det var jo, desværre, Ida's første dødsfødsel, og selvom jeg godt ved at det er deres job og de selv siger ja til at de også skal kunne klare de sørgelige fødsler, så har jeg bare så stor respekt for at hun bare kan komme ind og klare det som var det en normalt fødsel. Og det bedste af det hele er, at de ikke på noget tidspunkt brugte ordet foster eller den - hele tiden brugte de hans navn og det betød rigtig meget 

Hihi, ja helle er også et dejligt menneske altså 

Det var godt, at de gjorde det!  Jeg kan også godt forstille mig at det andet ikke må have været rart. Selvfølgelig er det et job, som du også siger, de siger ja til men ja, jeg tror alligevel ligesom med andre sådanne jobs, at det kræver en person af den rigtige kaliber og så er det fantastisk at vi har sådan nogle søde mennesker til at hjælpe og som lige ved hvordan de skal tackle tingene 

Anmeld

8. april 2014

MHB

Kæreste grinny! 

Jeg er slet ikke i tvivl om hvor mange mennesker du rør med din historie! Jeg husker stadig præcis hvordan jeg havde det da jeg læste din første post om at Isaac var død! Aldrig før har et menneske jeg ikke kender været så meget i mine tanker og jeg skal gerne indrømme at jeg også sendte en tåre i din retning juleaften, på trods af at jeg ikke en gang kendte dit rigtige navn!

Det du har været igennem er forfærdeligt! Hvor er det bare godt at du har lavet en blog! Jeg har lige læst det hele igennem og endnu en gang må jeg lade tårene få frit løb! 

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at lillebrøster snart melder sin ankomst og at i får al den hjælp og støtte som i har brug for! Og hvor er de i øvrigt bare dejligt at læse hvor langt i er nået sammen! Du er utrolig sej og stærk og at du deler din historie er simpelthen så sejt!

Jeg vil se frem til at følge jer i kampen om at få en lillebrøster både her og på bloggen!

1000 hilsner og tanker 

Maja

Anmeld

8. april 2014

grinny

MHB skriver:

Kæreste grinny! 

Jeg er slet ikke i tvivl om hvor mange mennesker du rør med din historie! Jeg husker stadig præcis hvordan jeg havde det da jeg læste din første post om at Isaac var død! Aldrig før har et menneske jeg ikke kender været så meget i mine tanker og jeg skal gerne indrømme at jeg også sendte en tåre i din retning juleaften, på trods af at jeg ikke en gang kendte dit rigtige navn!

Det du har været igennem er forfærdeligt! Hvor er det bare godt at du har lavet en blog! Jeg har lige læst det hele igennem og endnu en gang må jeg lade tårene få frit løb! 

Jeg krydser alt hvad der krydses kan for at lillebrøster snart melder sin ankomst og at i får al den hjælp og støtte som i har brug for! Og hvor er de i øvrigt bare dejligt at læse hvor langt i er nået sammen! Du er utrolig sej og stærk og at du deler din historie er simpelthen så sejt!

Jeg vil se frem til at følge jer i kampen om at få en lillebrøster både her og på bloggen!

1000 hilsner og tanker 

Maja

Jeg har flere gange været inde i tråden for at svare dig, men hver gang går jeg ud igen for jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal skrive.

Først tusind tak for alle dine tanker, det varmer af vide at folk har sendt mig og min familie gode tanker.

Tak for dine pæne ord og dine krydsede fingre 

Og så skal du være meget velkommen til forsat at følge mig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.