Hvilken makeupfarve ...til mørkeblå kjole

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.508 visninger
9 svar
5 synes godt om
6. april 2014

Mussen2

Jeg har købt en mørkblå fest kjole, som er ret enkel, så nu skal der skues op for accessories, men jeg er i vildrede om fare på neglelak, makeup etc.

Jeg er blond, med lys hud. Mine bryn og vipper er sorte.
Mine øjne er (kedelig) blå med lidt brun i.

Tænker måske en rød eller koral neglelak og guldfarvet smykker......men er ikke en haj til det

Nogen der vil byde ind?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

L&V

Mussen2 skriver:

Jeg har købt en mørkblå fest kjole, som er ret enkel, så nu skal der skues op for accessories, men jeg er i vildrede om fare på neglelak, makeup etc.

Tænker måske en rød eller koral neglelak og guldfarvet smykker......men er ikke en haj til det

Nogen der vil byde ind?

Nu har jeg jo set dig og tænker at de gyldne farver ville være skøn til dig. Evt med en blå eyeliner. Også en ret neutral lipgloss

Anmeld

6. april 2014

Mussen2

Lækkermåsen og vildbassens mor skriver:

Nu har jeg jo set dig og tænker at de gyldne farver ville være skøn til dig. Evt med en blå eyeliner. Også en ret neutral lipgloss

hvad ville du tage på negle så?

Anmeld

6. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mussen2 skriver:

Nogen der vil byde ind?

Må vi ikke se dig ? Jeg tænker lidt på smokey øjne. Sort eyeliner og streg ? Ang negle så er franske negle simple og flotte.

Anmeld

6. april 2014

Mussen2

Aisha skriver:

Må vi ikke se dig ? Jeg tænker lidt på smokey øjne. Sort eyeliner og streg ? Ang negle så er franske negle simple og flotte.

Uha nej vil gerne bevarer anonymiteten. Smokey eyes tænker jeg også på at kaste mig ud i men vil gerne have noget pang og waoo da kjolen er meget enkel og skal piftes op til stor fest.

Tror du det bliver for meget med farve på negle?

Anmeld

6. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Mussen2 skriver:

Uha nej vil gerne bevarer anonymiteten. Smokey eyes tænker jeg også på at kaste mig ud i men vil gerne have noget pang og waoo da kjolen er meget enkel og skal piftes op til stor fest.

Tror du det bliver for meget med farve på negle?

Jeg vil ikke komme for meget farve på neglene da kjolen er blå. Men måske kan du gøre noget vildt med håret ?

Anmeld

6. april 2014

Mussen2

Aisha skriver:

Jeg vil ikke komme for meget farve på neglene da kjolen er blå. Men måske kan du gøre noget vildt med håret ?

Jeg skal have håret sat op ved frisør. Måske du har ret ang. Negle. Synes det er lidt svært

Anmeld

6. april 2014

Billemyre

Jeg tænker, du sagtens kan tage rødt eller koral på neglene (jeg er mest til koral) - det, tror jeg, vil være sk*** flot til en mørkeblå kjole og gyldne smykker!
Derudover ville jeg lave naturlige læber og forholdsvis nedtonede smokey eyes, men til gengæld med blå liner på den våde kant og lidt hvidt helt inde i den inderste øjenkrog.
Og så selvfølgelig med et godt lag mascara (og evt. nogle "naturlige" kunstige øjenvipper hvis den skal have lidt ekstra)...

Anmeld

7. april 2014

Mussen2

Billemyre skriver:

Jeg tænker, du sagtens kan tage rødt eller koral på neglene (jeg er mest til koral) - det, tror jeg, vil være sk*** flot til en mørkeblå kjole og gyldne smykker!
Derudover ville jeg lave naturlige læber og forholdsvis nedtonede smokey eyes, men til gengæld med blå liner på den våde kant og lidt hvidt helt inde i den inderste øjenkrog.
Og så selvfølgelig med et godt lag mascara (og evt. nogle "naturlige" kunstige øjenvipper hvis den skal have lidt ekstra)...

Anmeld

7. april 2014

L&V

Mussen2 skriver:

hvad ville du tage på negle så?

http://www.matas.dk/ciat-neglelak-caviar-kit-luxe- -lustre-gold det syntes jeg ser lidt fedt ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.