Hund og graviditet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.553 visninger
8 svar
16 synes godt om
6. april 2014

EAF

Har I oplevet jeres hund reagerer på en graviditet i ikke selv vidste i havde? Eller andre reaktioner i begyndelsen af en graviditet... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Fumbo

Syntes ikke jeg har oplevet noget på vores hunde endnu (er 23+5) men kender flere andre der ar oplevet deres hunde har reageret på deres graviditet

Anmeld

6. april 2014

Mom2

SummaSummarum skriver:

Har I oplevet jeres hund reagerer på en graviditet i ikke selv vidste i havde? Eller andre reaktioner i begyndelsen af en graviditet... 

Vores hund begyndte at passe meget på mig. Han begyndte bl.a. at ligge foran den sofa jeg sad i om aftenen, når min mand forlod lejligheden, han begyndte at gø af høje lyde på gangen og nogen gange fulgte han efter mig på wc.

Anmeld

6. april 2014

Katia Juul Skovgaard

SummaSummarum skriver:

Nu vidste jeg godt at jeg var gravid, men jeg vidste ikke at hunden vidste jeg var gravid.. Hun var en pestilens, slikkede sig hele tiden, byggede rede, sad foran døren og hylede.. Til sidst ringede jeg til dyrlægen og sagde "Min hund er gak" (og det sagde jeg).. Ned og få hende tjekket.. "Hun har mælk i patterne"... H V A D!!!

Måtte jo spørge om det kunne hænge sammen med at jeg var gravid.. Ja ja, de kan godt "fejle" det samme som deres ejer, så jeg havde en indbildsk gravid tæve og kæresten havde nu 2 gravide kvinder i huset

Anmeld

6. april 2014

Albertsen92

Min hund passede vildt meget på mig, især mænd (hun ikke kendte) måtte dårligt nok snakke til mig.
Hun beskytter stadig mig og nu også lillepigen. Hvis nogen kommer hen til barnevognen bliver hun sur. Hunde hun ikke kender må slet ikke.
Hun lagde ikke op til leg med mig, for hun vidste jeg var "svag"

Sådan var hun overhovedet ikke før.

Anmeld

6. april 2014

EAF

Hvor er det spændende at læse om 

Anmeld

6. april 2014

Mor til Ella

SummaSummarum skriver:

Nej.

Men i slutningen af graviditeteten reagerede han

Anmeld

6. april 2014

Pcokate

SummaSummarum skriver:

Min bliver en slags "reservemor" gemmer mad og kødben, ligger tæt hos mig (er normalt fars pige) og ser helt jeg bliver i hjemmet (piber hvis jeg går). 

Da babyen sparkede lå hun gerne med hovedet på maven eller møsser maven 

Anmeld

8. april 2014

Mama2012

Mine mands forældres hund var meget beskyttende overfor mig, sidst i graviditeten. Havde en kompliceret graviditet og var sengeliggende de sidste måneder. Da vi passede hus og hund ofr hans forældre fulgte hun efter mig hele tiden og lå ved siden af sofaen/sengen, hvor jeg lå. Når fik plukkeveer (og de gjorde rigtig nas mod slutningen) så lagde hun hovedet på min mave og slikkede min hånd Hun var en fantastisk hund 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.