Åh, den lugt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

794 visninger
7 svar
3 synes godt om
6. april 2014

*Mor Til Albert*

Puha altså! Det er et helvede for mig at gå i bad... Vandet er naturligvis rigtig dejligt, men jeg er ved at kvæles i stanken af shampoo og bodywash.. Jeg har skiftet shampoo to gange for at se, om det kunne hjælpe. Det hjælper i en uges tid og så er jeg ved at kaste op.
Jeg kan ikke gå med deo, parfume og andre dufte, da jeg slet ikke kan klare lugten. Jeg får kvalme når min (stakkels) mand vil give mig et knus eller lignende, da jeg ikke kan have hans deo og/eller parfumestank i næsen.. 

Hvad kan jeg gøre??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

esioul

HFB skriver:

Puha altså! Det er et helvede for mig at gå i bad... Vandet er naturligvis rigtig dejligt, men jeg er ved at kvæles i stanken af shampoo og bodywash.. Jeg har skiftet shampoo to gange for at se, om det kunne hjælpe. Det hjælper i en uges tid og så er jeg ved at kaste op.
Jeg kan ikke gå med deo, parfume og andre dufte, da jeg slet ikke kan klare lugten. Jeg får kvalme når min (stakkels) mand vil give mig et knus eller lignende, da jeg ikke kan have hans deo og/eller parfumestank i næsen.. 

Hvad kan jeg gøre??

Bruge neutral uden duft

Anmeld

6. april 2014

Grønberg

HFB skriver:

Hvad kan jeg gøre??

Du er ikke den eneste der har det sådan!

Jeg kan heller ikke have lugte på nogen måde!

Det er både deo, mad, vasketøj alt!

Det er forfærdeligt for jeg skubber alle væk fra mig, fordi jeg bliver så dårlig af deres "lugt"

Anmeld

6. april 2014

Grønberg

Grønberg skriver:

Du er ikke den eneste der har det sådan!

Jeg kan heller ikke have lugte på nogen måde!

Det er både deo, mad, vasketøj alt!

Det er forfærdeligt for jeg skubber alle væk fra mig, fordi jeg bliver så dårlig af deres "lugt"

selv parfume fri "lugter"

selv parfume fri lugter

Anmeld

6. april 2014

WantingBaby2012

HFB skriver:

Hvad kan jeg gøre??

Åh hvor kan jeg bare godt huske det! Jeg havde seriøs madlede/lugtlede med kvalme og opkast i stortset alle første 4 mdr af graviditeten. 

Jeg kunne ikke gå ud i køkkenet og droppede alt der hed parfume mm. Jeg startede også altid med at kaste op ude i badet og ellers tror jeg bare at jeg forsøgte at trække vejret gennem munden, så jeg ikke kunne lugte shampooen på samme måde... 

Selvom kvalmen mm er væk nu, så er der stadig en bestemt shampoo og stylingprodukt til håret jeg ikke kan udstå! 

Anmeld

6. april 2014

Aabye

HFB skriver:

Hvad kan jeg gøre??

Jeg havde det på samme måde som dig.. Så i 2 x 9 mdr (for den var gal i begge graviditeter) skiftede jeg alt shampoo, sæbe og balsam ud med neutral.. 
Manden var så sød at han droppede parfumen for min skyld.. 

Jeg kunne så heller ikke døje smagen af tandpasta, og kastede op hver gang jeg børstede tænder.. Og det er jo bare super....

Anmeld

6. april 2014

*Mor Til Albert*

Jeg må prøve neutral uden duft. 
Synes godt nok at det er stridt, at det skal være sådan. Hehe!

Anmeld

6. april 2014

Skouboe

I mit tilfælde var det lugten af varmt vand, jeg ikke kunne have. Prøv produkter uden parfume og glæd dig over at det sandsynligvis går over når du er færdig med at være gravid

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.