39+4 med bettemanden !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.140 visninger
14 svar
25 synes godt om
6. april 2014

Mie89

Et billede af min efterhånden gigantiske vom! 

Den virker slet ikke til at være sunken - andre der har oplevet at den aldrig sank? Eller den først gjorde det meget sent? 

Synes efterhånden det er ved at være hårdt at være gravid - han må meget gerne komme ud nu! 

Glæder mig så meget til fødslen - og ikke mindst til endelig at få min søn i armene 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Den virker slet ikke til at være sunken - andre der har oplevet at den aldrig sank? Eller den først gjorde det meget sent? 

Synes efterhånden det er ved at være hårdt at være gravid - han må meget gerne komme ud nu! 

Glæder mig så meget til fødslen - og ikke mindst til endelig at få min søn i armene 

Min sank aldrig, den sad så lavt at den allerede var "sunket" omkring 24-25+ 

Held og lykke med fødslen 

Anmeld

6. april 2014

Mie89

Sandra Norit skriver:

Min sank aldrig, den sad så lavt at den allerede var "sunket" omkring 24-25+ 

Held og lykke med fødslen 

Okay 

Jeg synes nu ikke det er fordi min sidder specielt lavt - men jeg er ikke særlig høj (161cm) så ved ikke om det kan være fordi at den fylder det hele ud 

Men tusind tak !  Og tillykke med din smukke fis - så lige alle billederne ! 

Anmeld

6. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Fin badebold! Min sank aldrig, fødte 40+4 min mave sad ligesom din 

Anmeld

6. april 2014

Mie89

Mor11 skriver:

Fin badebold! Min sank aldrig, fødte 40+4 min mave sad ligesom din 

Tak 

Nej det er ikke sikkert at den har tænkt sig at synke ! Håber bare snart der sker et eller andet 

Anmeld

7. april 2014

Anonymo

Mie89 skriver:

Okay 

Jeg synes nu ikke det er fordi min sidder specielt lavt - men jeg er ikke særlig høj (161cm) så ved ikke om det kan være fordi at den fylder det hele ud 

Men tusind tak !  Og tillykke med din smukke fis - så lige alle billederne ! 

Hehe, ja det kan jo være. Det kan også være den ryger et par takker ned senere  Men det er sjovt, at på nogen kan man se maven synker helt vildt voldsomt 

Tusind tak  kunne knipse billeder af hende heeeele tiden haha 

Anmeld

7. april 2014

Sunsmile

Mie89 skriver:

Det er en flot mave du har, men kan godt forstå at du gerne snart vil se din søn Ønske dig det bedste til fødslen som forhåbentlig snart kommer igang.

Anmeld

7. april 2014

Mie89

Sunsmile skriver:

Det er en flot mave du har, men kan godt forstå at du gerne snart vil se din søn Ønske dig det bedste til fødslen som forhåbentlig snart kommer igang.

Tusind tak ! 

Anmeld

8. april 2014

Mie89

Så er maven sku sunken i nat alligevel - her 39+6 ! 

Har i dag også haft lidt mens agtige smerter både foran og om i lænden , så jeg håber virkelig det er fordi jeg har en søn der gerne vil ud snart 

I får lige et billede ! Det er en befrielse at kunne trække vejret lidt nemmere ! 

Anmeld

8. april 2014

TrineMine86

Mie89 skriver:

Min sank aldrig, da min søn aldrig kom ned og satte sig fast.. På billedet er jeg 40+3

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.