Hvad skal vi give i gave? :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

884 visninger
9 svar
10 synes godt om
6. april 2014

Kasand

Hej allesammen :-)

Håber i har nogle gode ideer og kan hjælpe mig :-)

I min mødregruppe giver vi gave til ungerne når de fylder 1 år og nu har en af tøserne fødselsdag om lidt. Denne gang er det min opgave at finde på noget. Vi vil gerne give noget som hun kan have altid og vide at hun fik af mors mødregruppe :-) Men hvad skal jeg finde på? :-)

Min egen datter har fået et flot bestiksæt af dem og vi har givet en af de andre piger en sød halskæde, så det skal helst være noget andet end det så de ikke allesammen får det samme ;-)

Håber at i er mere kreative end mig ;-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Kasand skriver:

I min mødregruppe giver vi gave til ungerne når de fylder 1 år og nu har en af tøserne fødselsdag om lidt. Denne gang er det min opgave at finde på noget. Vi vil gerne give noget som hun kan have altid og vide at hun fik af mors mødregruppe :-) Men hvad skal jeg finde på? :-)

Min egen datter har fået et flot bestiksæt af dem og vi har givet en af de andre piger en sød halskæde, så det skal helst være noget andet end det så de ikke allesammen får det samme ;-)

Hvad med er fint armbånd? 

Anmeld

6. april 2014

Chris86

Smykkeskrin

Anmeld

6. april 2014

Niikita

Nu ved jeg ikke om hun har fået sådan en i dåbsgave, men "min første tand" skrinet fx?

Anmeld

6. april 2014

tarkoflen

Hvad med et fint flag? Sådan et hun tager frem hver fødselsdag og som kan følge hende selv når hun bliver voksen? Zone og piet hein laver nogle rigtig fine nogle

Ellers måske en bog ala HC Andersen eller lignende.

Det kunne også være et fødselsdagstog, de er også ret søde

Anmeld

6. april 2014

LilleSmølf

Kasand skriver:

Jeg stemmer i med fødselsdagstoget

De er så super fine, følger barnet hele barndommen så de får gode minder omkring det, og så kan det jo sagtens stå og pynte når man er voksen også.

Anmeld

6. april 2014

Frk.S

Hvad med en lille flagstang. ... fx det fra Piet Hein?

Sådan et fik Freja i dåbsgave, og det er rigtig fint og kan jo bruges i mange år.

Anmeld

6. april 2014

Kasand

Super gode forslag, det vil jeg klart undersøge nærmere :-)

Anmeld

6. april 2014

StineW79

Profilbillede for StineW79

H C Andersens samlede værker, med en lille hilsen i fra hele mødregruppen! Vh stine

Anmeld

6. april 2014

lineog4

Kasand skriver:

Vi gav en bog til en fra mødregruppen, hvor man kunne få skrevet navne ind i historien, så historien handlede om ham og alle børnene fra mødregruppen. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.