Hvor lang tid bruger du på dit studie?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

835 visninger
6 svar
0 synes godt om
6. april 2014

Vilgerneværegravid

Kunne godt tænke mig at høre, hvor lang tid I bruger på jeres studie om ugen (uden transport)? Læser I i weekenden også? Skriv gerne hvad I læser og gerne, hvor langt I er:-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2014

Aagaard

Vilgerneværegravid skriver:

Kunne godt tænke mig at høre, hvor lang tid I bruger på jeres studie om ugen (uden transport)? Læser I i weekenden også? Skriv gerne hvad I læser og gerne, hvor langt I er:-)

Hej :-)
jeg læser biologi, og læser (når jeg ellers ikke holder pause) ca. 35 timer om ugen og i samme tidsrum som et alm. fuldtids job. Altså fra 8-15 stykker og betydeligt mere i de 3 af et kvartals 10 uger i gennemsnit passer det nok omkring de 40 timer om ugen.

Jeg har en pige på 2,5

Anmeld

21. april 2014

Tip!

Jeg bruger ca 40 timer om ugen på mit studie. 

Er i skole fra 8.10 til 14-15 stykker, og så læser jeg ofte igen om aftenen når min søn sover.. 

Jeg læser til pædagog og er færdig næste sommer. 

Anmeld

22. april 2014

monzemussen

Jeg tror også jeg bruger cirka 40 timer om ugen. Læser når bassen er puttet og går i skole fra 8-15. Jeg er ved at uddanne mig til bioanalytiker. Jeg skal i praktik fra d. 6 Maj og der er vores arbejdstid fra 7:30 - 15:30

Anmeld

22. april 2014

Lysdal

Godt spm 
Følger lige med, da vi skal have en prinsesse til sommer og jeg så også skal læse med en lille en om et års tid

Er der nogen med små børn der læser Psykologi ??? Er spændt på om jeg kan få det til at hænge sammen 

Anmeld

22. april 2014

livhemdrup

Jeg er alene med 4 unger. Jeg læser hg dog som fjernundervisning så bestemmer selv på hvilke tider af døgnet jeg læser. 

Hvor mange timer handler meget om hvor mange afleveringer jeg har i den pågældende uge. 

Har jeg i alle fag bruger jeg nok ca 20 timer på det. 

Anmeld

22. april 2014

Englehår

Profilbillede for Englehår
Jeg bruger mellem 40 og 45 timer om ugen.
Deri ligger undervisning og hjemmearbejde. Jeg læser til sygeplejerske og har to år tilbage.
Vi har ofte én studiedag om ugen hvor der ikke er undervisning - der får jeg læst en hel del, således at jeg ikke skal sidde med bøgerne fremme i mine børns vågne timer
Det hænder at jeg er nødt til at læse lidt i weekenderne, men så foregår det også når pigerne sover eller er ude med deres far

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.