Webshop?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

993 visninger
10 svar
6 synes godt om
6. april 2014

Morditte

Hej alle sammen,

Jeg synes at sommeren nærmer sig, så jeg vil gerne snart have noget nyt sommertøj til min dejlige søn der er næsten 10 mdr.

Jeg har fundet noget rigtig lækkert som også er økologisk og det vil jeg rigtig gerne have på den her webshop. Men jeg kender den ikke i forvejen, og jeg er ikke så vant til at købe noget på nettet.

Kender I den? Eller skal kan jeg finde tøjet i en butik måske i stedet helst i København?

Den hedder  http://www.gronneunger.dk/category/nyt-og-flot

Kh. Ditte

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. april 2014

LinLin

Er det din egen butik?

Anmeld

6. april 2014

Morditte

Hvad mener du? Om det er mig der sælger i den butik eller hvad? Nej, det er det desværre ikke. Jeg spørger bare om nogen andre har købt fra den før fordi jeg gerne ville.

Anmeld

6. april 2014

SandraXOXO

Den har vist ikke noget E handelsmærke så helt på den sikre side kan du vist ikke være. Men tjek deres Trustpilot anmeldelser og deres fb side, så kan det være man kan få et indtryk der af om det er til at stole på eller ej. :-)

Anmeld

6. april 2014

mor88

Hej alle sammen,

Jeg synes at sommeren nærmer sig, så jeg vil gerne snart have noget nyt sommertøj til min dejlige søn der er næsten 10 mdr.

Jeg har fundet noget rigtig lækkert som også er økologisk og det vil jeg rigtig gerne have på den her webshop. Men jeg kender den ikke i forvejen, og jeg er ikke så vant til at købe noget på nettet.

Kender I den? Eller skal kan jeg finde tøjet i en butik måske i stedet helst i København?

Kh. Ditte

Kan ikke engang finde dem på trustpilot, så nej jeg ville ikke købe der. Derudover findes andre webshops hvor du kan købe øko tøj, hvis det skal være øko, der har gode anmeldelser på trustpilot. Jeg ville spille det sikre kort og købe fra en anden

Anmeld

6. april 2014

Akrobath

Jeg synes webshoppen ser rigtig fin ud, og har en masse spændende varer. Jeg har ikke selv handlet der, men kunne helt sikkert godt finde på det

Bare fordi en webshop ikke har trustpilot, betyder det ikke at de er utroværdige, og man skal passe på med at handle der. Det koster utrolig mange penge at have trustpilot, og det er tit anmeldelser fra venner og familie, som prøver at foregive, at det er et sikkert sted at handle. 

Så ergo, hvis du finder noget du gerne vil købe, så gør det!

Anmeld

6. april 2014

mor88

Akrobath skriver:

Jeg synes webshoppen ser rigtig fin ud, og har en masse spændende varer. Jeg har ikke selv handlet der, men kunne helt sikkert godt finde på det

Bare fordi en webshop ikke har trustpilot, betyder det ikke at de er utroværdige, og man skal passe på med at handle der. Det koster utrolig mange penge at have trustpilot, og det er tit anmeldelser fra venner og familie, som prøver at foregive, at det er et sikkert sted at handle. 

Så ergo, hvis du finder noget du gerne vil købe, så gør det!

Det ville jeg ikke turde
Der er så mange falske sider i omløb..

Anmeld

6. april 2014

A.n.onym.

Morditte skriver:

Hej alle sammen,

Kh. Ditte

Deres cvr nummer er ukendt i cvr registret

Anmeld

6. april 2014

Akrobath

Det er klart, hvis de ikke er registreret ved CVR register, er det en helt anden sag Men ellers har jeg kun gode erfaringer med handel på nettet, også på webshopper uden det dyre E-handelsmærke og trustpilot. 

Min mands webshop www.akrobath.dk har hverken E-handelsmærket og trustpilot, og han gør en ære i dag til dag levering og god kundeservice. 

Anmeld

6. april 2014

mor88

Akrobath skriver:

Det er klart, hvis de ikke er registreret ved CVR register, er det en helt anden sag Men ellers har jeg kun gode erfaringer med handel på nettet, også på webshopper uden det dyre E-handelsmærke og trustpilot. 

Min mands webshop www.akrobath.dk har hverken E-handelsmærket og trustpilot, og han gør en ære i dag til dag levering og god kundeservice. 

Der er helt klart en forskel. Selvom din mands webshop ikke har trustpilot, kan jeg ved et hurtigt søg på google finde frem til jeres facebook side, hvor brugere roser jer

Den anden hjemmeside virkede lidt ny, men jeg ved det ikke, jeg googler i hvertfald hellere for meget end for lidt inden jeg køber noget på nettet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.