Har i dag sunget solo i kirken

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

954 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2009

KWL

Jeps, så gjorde jeg det sgu  En helt vild fed oplevelse. HURRA er så stolt af mig selv.

Thomas bliver ringet op for en uge siden og bliver spurgt om han kender en kvinde der vil synge solo i kriken til et bryllup. Det er bruden der skal have sunget for sin mand så hun ville helst det var en kvinde. Thomas svare at hans kone kan synge og han lige vil spørge mig.
Jeg tøver men bliver sat på plads af ham. "Du har nu sukket i så lang tid over at du gerne vil sådan noget, nu er chancen der" "øh...ja" siger jeg og er ved at gå i panik indeni.
Men jeg beslutter at han jo har ret! Det er min drøm.

Jeg sang en sang af Shania Twain - "From this monent" Det er den ultimative kærlighedssang hvis i spørger mig.

http://www.youtube.com/watch?v=j7-T012iONw Lyt til den hvis i gider og ikke kender den.

Ja, jeg er stolt og glad. Ved godt at i måske troede noget helt vildt men det her er meget stort for mig

Er i grunden også meget nysgerrig, Tina ??? Hvad gættede du på det var???

Kristine - der stadig nynner og svæver højt på eftermiddagens oplevelser.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Klumpe-dumpe

Ej hvor sejt af dig... Vildt godt gået!!!!

Uha gad godt det var mig der kunne synge bare en lille smule. Men næh nej Malucca skriger hver gang jeg bare prøver

Ja den sang er bare SÅ smuk

Anmeld

8. august 2009

NaFe

Vor er du bare SEJ.....gud vor fedt a du gjorde det, og kan dælme godt forstå du er stolt a dig selv.....skal du også bare være.....Det må da bare have følte så godt a stå der og gøre noget du kan li....

og elsker bare den sang....tror det må have været utroligt smukt der i kirken a stå og synge sådan....

Godt gået

Anmeld

8. august 2009

Bondepigen

Wauw hvor er du modig!!! Kan du virkelig synge den. Det er da en svær sang.

Jeg synes bestemt ikke det er en lille ting. Synes virkelig det er så sejt.

Anmeld

8. august 2009

mariamiss6

Jeg ville så hellere have hørt dig synge den

det er en god sang, kan godt forstå du er stolt af dig selv....

Anmeld

9. august 2009

KWL

malucca09 skriver:

Ej hvor sejt af dig... Vildt godt gået!!!!

Uha gad godt det var mig der kunne synge bare en lille smule. Men næh nej Malucca skriger hver gang jeg bare prøver

Ja den sang er bare SÅ smuk

Tusind tak 

Ah...mon dog det er det hun skriger for. HIHI. Bare vent til i kan synge sammen det er så skønt.

Kristine

Anmeld

9. august 2009

KWL

Feluca09 skriver:

Vor er du bare SEJ.....gud vor fedt a du gjorde det, og kan dælme godt forstå du er stolt a dig selv.....skal du også bare være.....Det må da bare have følte så godt a stå der og gøre noget du kan li....

og elsker bare den sang....tror det må have været utroligt smukt der i kirken a stå og synge sådan....

Godt gået

Tusind tak  Det var så fedt at stå der og synge. Du har helt ret.

Håber det lykkelige nyviet par og synes det var godt. De måtte da knibe en lille tåre.

Anmeld

9. august 2009

KWL

bondepigen skriver:

Wauw hvor er du modig!!! Kan du virkelig synge den. Det er da en svær sang.

Jeg synes bestemt ikke det er en lille ting. Synes virkelig det er så sejt.

Tusind tak  Ja det kunne jeg faktisk godt. Den ligger super godt til min stemme. Så det var ikke så svært. Jeg elsker også den sang

Kristine

Anmeld

9. august 2009

KWL

mariamiss6 skriver:

Jeg ville så hellere have hørt dig synge den

det er en god sang, kan godt forstå du er stolt af dig selv....

HIHI... håber da ikke du blev skuffet. Nej det blev ikke optaget - ikke hvad jeg ved af i hvertfald.

Kristine

Anmeld

9. august 2009

Jules

Hvor fantastisk Kristine... Dejlig sang...der går lige i hjertet...

Håber du kommer og synger til mit bryllup engang

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.