hihi lidt små pinligt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

623 visninger
4 svar
3 synes godt om
5. april 2014

Anonym trådstarter

Hej piger! Det er om sex derfor er jeg lige ano...

Sagen er den, jeg er i 30, uge, har været voldsomt forkølet de sidste dage og har hostet så min mave er øm... I går kommer min mand så hjem efter en bytur, og vi ved altid hvordan det ender...
Så vi går lystigt til den, og det går sommetider lidt vildt for sig, men det ender så med at jeg får vanvittigt ondt i venstre side af maven, især når jeg hoster!

Så spørgsmålet er, kan man godt forstrække en muskel i maven ved sex? Er ikke det mindste bekymret for bebse, mærker liv som jeg plejer...

Kram fra en lidt flov højgravid når nok skal til at slappe lidt af under lagen gymnastik. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

tror godt det kunne ske da mavemusklerne jo i forvejen bliver strakt en del når man er gravid...

overvej varmetæppe og hvis det ikke er bedre mandag så et smut forbi lægen blot for at være sikker på at det ikke er alvorligt...

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Wampires skriver:

tror godt det kunne ske da mavemusklerne jo i forvejen bliver strakt en del når man er gravid...

overvej varmetæppe og hvis det ikke er bedre mandag så et smut forbi lægen blot for at være sikker på at det ikke er alvorligt...

Det må jeg hellere...

Anmeld

5. april 2014

Maria-s

Altså jeg forstrakte mavemusklerne i nederst del af maven BIG time, ved for sjov at "løbe" om kap på en gang (vi snkker 10 meter hen til et wc!) også omk 30. uge så vidt jeg husker. Trampede sådan lidt hårdt i jorden som jeg godt kunne mærke da gjorde lidt avs, som efterfølgende resulterede i at jeg blev mere og mere øm, for til sidst slet ikke at kunne så meget som TÆNKE på at bruge mine mavemuskler, før det gjorde ondt  Det tog nogle dage før jeg var på højkant igen 

Anmeld

5. april 2014

charlottekri

Det kan du sagtens
Kender en der fik en fibersprængning i maven...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.