anbefal skannings sted Kbh

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.786 visninger
15 svar
5 synes godt om
5. april 2014

Kay

Vi har besluttet at vi vil ha en kønsskanning denne gang... Men nøj der er mange stæder der tilbyder det... Vi bor i Lyngby så det er mest nærliggende at det er i Kbh... Så ville bare høre om i havde noget godt eller dårligt at sige om de forskellige stæder?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

elskeratværemor

Jordmoderhuset.dk der fik jeg, rigtig god service og et troværdigt sted:-)

Anmeld

5. april 2014

Hullabullabulla

Scanningsklinikken på Vesterbro

Anmeld

5. april 2014

Isabella_mor

Jeg så den der som hedder lille københavner. Den skulle være billig. 

Jeg har ikke benyttet nogle private scanningsklinikker. Endnu. 

Anmeld

5. april 2014

Sarita Thomasardóttir

Lille Københavner! De er simpelthen så søde og imødekommende, og servicen er i top! 

Var der inde for at få foretaget en kønsscanning, og da de ikke kunne sige 100% hvad kønnet var, fik jeg en ny tid uden at skulle betale mere for det. 

Det var jo super dejligt, for så fik vi lov til at se hende to gange i stedet for kun en gang

Anmeld

5. april 2014

Monski

Kay skriver:

Vi har besluttet at vi vil ha en kønsskanning denne gang... Men nøj der er mange stæder der tilbyder det... Vi bor i Lyngby så det er mest nærliggende at det er i Kbh... Så ville bare høre om i havde noget godt eller dårligt at sige om de forskellige stæder?

Jeg har været på scanningsklinikken og lille københavner, har kun godt at sige om begge steder!

Anmeld

5. april 2014

Snoopy77

Kay skriver:

Lille Københavner de har åbent uden tidsbestilling om lørdagen. Vi kom lidt før de åbnede og kom ind som de første. Da vi kom ud, sad der ca. 10 par og ventede, så det kan godt anbefales at være tidligt på den. 

Super sød jordemoder og kun positive ting at sige om det sted. Du får både billeder og cd rom med uden ekstra betaling. 

Anmeld

6. april 2014

Kay

Snoopy77 skriver:

Lille Københavner de har åbent uden tidsbestilling om lørdagen. Vi kom lidt før de åbnede og kom ind som de første. Da vi kom ud, sad der ca. 10 par og ventede, så det kan godt anbefales at være tidligt på den. 

Super sød jordemoder og kun positive ting at sige om det sted. Du får både billeder og cd rom med uden ekstra betaling. 

Hvordan med at havde børn med der ind?

Anmeld

6. april 2014

mbbuch

Kay skriver:

Scannings klinikken i KBH. Der må du have mange pårørende og børn med plus du får rabat hvis du senere hen vil have 3D scanning. Rigtig godt sted

Anmeld

6. april 2014

M&J87

scanningsklinik i hvidovre var heeelt fantastisk :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.