I uge 28, og begynder at kunne mærke man er gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

649 visninger
7 svar
6 synes godt om
5. april 2014

san

Jeg er i dag i uge 27+3 og syntes jeg sover dårligt om natten, og begynder at kunne mærke graviditeten, er lidt øm og kan ikke rigtig ligge ned for længe.. Syntes bare det er lidt tidligt, for jeg bliver jo MEGET større endnu andre som mig??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

os2

Er i uge 33 og har noget tid sovet dårligt ... Desværre bliver det nok ikke bedre inden man har født. Er også oppe at tisse et par gange om natten. 

Anmeld

5. april 2014

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster
san skriver:

Jeg er i dag i uge 27+3 og syntes jeg sover dårligt om natten, og begynder at kunne mærke graviditeten, er lidt øm og kan ikke rigtig ligge ned for længe.. Syntes bare det er lidt tidligt, for jeg bliver jo MEGET større endnu andre som mig??

Nu er jeg 28+5 og synes da godt nok jeg har kunne mærket at jeg er gravid i noget tid. Men så igen, det har heller ikke været en hel nem graviditet, med kvalme frem til uge 19-20 stykker som så nu er afløst af plukveer og bækkensmerter 

Men helt ærligt så tror jeg det er meget normalt at begynde at føle sig en lille smule hæmmet nu, for selvom man bliver større, så er der jo også lidt et pres på kroppen allerede nu

Anmeld

5. april 2014

san

Det har du helt ret i man må nok bare vende sig til at det er sådan indtil han er ude...

Anmeld

5. april 2014

Putomanen

Hos mig vendte det ret hurtigt, da jeg gik ind i 3. trimester.

Jeg blev besværet, svært ved at komme ud af sengen, vende mig i sengen, tage sko og sokker på, følte mig tung mm, og jeg vågner 5-8 gange i løbet af natten og bruger 7 punkts vendinger for at vende mig. Jeg er nu 36+4.

Mon ikke det bare er sådan at være gravid

Anmeld

5. april 2014

san

Putomanen skriver:

Hos mig vendte det ret hurtigt, da jeg gik ind i 3. trimester.

Jeg blev besværet, svært ved at komme ud af sengen, vende mig i sengen, tage sko og sokker på, følte mig tung mm, og jeg vågner 5-8 gange i løbet af natten og bruger 7 punkts vendinger for at vende mig. Jeg er nu 36+4.

Mon ikke det bare er sådan at være gravid

Jo det tror jeg også

Anmeld

5. april 2014

-Sigrid-

Jeg er halvvejs (i morgen &nbsp og jeg bøvler allerede med at skulle tisse og have ondt af at ligge i sengen. Hos mig hjælper en varmepude tit (på ryggen :b), og ellers.. Jah, så er det jo "bare" at huske på at det ikke bliver ved længe endnu  

Tror det er meget normalt 

Anmeld

6. april 2014

Rødhætte

san skriver:

Her er det desværre det samme jeg er 27+3 i dag og specielt om aften har jeg rigtig svært ved at finde ro. Jeg føler ofte mine mavemuskler et spændte ligemeget hvordan jeg ligger og sidder.. Det er bagsiden ved en graviditet (havde det på samme måde i min førstegraviditet)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.