Bløder meget efter sex???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

546 visninger
5 svar
1 synes godt om
5. april 2014

Anonym trådstarter

Hej har et problem.

Det er nu 17 dage siden jeg fødte og blev syet meget lidt. Jeg stoppede med at bløde for tre-fire dage siden og igåraftes havde både manden og jeg lyst til lidt nærkontakt. Idag her til morgen bløder jeg kraftigt og føler mig lidt øm (vi var ikke voldsomme, tog det stille og roligt). 

Skal jeg være bekymret ? Andre der her oplevet dette ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

cwl

Tænker din krop måske ikke har været helt klar til det..

Dine slimhinder er sikkert stadig meget følsomme..

Måske I skal vente lidt længere tid efter du er holdt op med at bløde..

Anmeld

5. april 2014

SandraXOXO

Da jeg havde født nr to, blødte jeg on off de første to mdr. Det kunne gå væk i 4 dage og så komme tilbage de næste dage, gå væk og komme igen. Men det var helt normalt de første 8 uger ifølge lægen. Fik dog at vide jeg skulle vente med sex til det var stoppet rigtigt. 17 dage er ikke meget, så bare giv din krop lidt tid til at komme sig. :-)

Anmeld

5. april 2014

Carina:-)

Jeg tænker det har været for tidligt 

Alt har jo været igennem en "vridemaskine" så det er klart det er meget sart. 

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar. Vi har bestemt også tænkt os at vente med at være intime igen, til der mindst er gået et par uger uden blødningen.  Men blev virkelig bekymret da jeg blødte som havde jeg lige født. 

Anmeld

5. april 2014

cwl

Anonym skriver:

Tak for jeres svar. Vi har bestemt også tænkt os at vente med at være intime igen, til der mindst er gået et par uger uden blødningen.  Men blev virkelig bekymret da jeg blødte som havde jeg lige født. 

God ide..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.