Jer som har født uden far..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.093 visninger
12 svar
5 synes godt om
5. april 2014

Anonym trådstarter

Hej,

dette spørgsmål er til jer som ikke havde far med til fødslen..

hvor længe efter barnet var kommet til verden kom far og så barnet??? 

Jeg er meget i tvivl for jeg har ikke behov for at se faren lige med det samme, men selvfølgelig skal han se sin søn hurtigt efter.. Så klarede i det på hospitalet med det samme eller hjemme hos dig??? Fortæl endelig..... Vi har også en stor dreng på 5 år sammen som jeg gerne vil se med det samme efter fødslen af lillebror... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

Goggelogge

Anonym skriver:

Hej,

Jeg er meget i tvivl for jeg har ikke behov for at se faren lige med det samme, men selvfølgelig skal han se sin søn hurtigt efter.. Så klarede i det på hospitalet med det samme eller hjemme hos dig??? Fortæl endelig..... Vi har også en stor dreng på 5 år sammen som jeg gerne vil se med det samme efter fødslen af lillebror... 

Hvorfor vil du ikke have ham med til fødslen?

Anmeld

5. april 2014

san

Anonym skriver:

Hej,

Jeg ville da sige at faren skulle komme når du havde født, så kunne han også tage jeres store søn med, så frem han ikke skal med til fødslen (faren) ja og hvorfor skal han ikke det, altså med til fødslen?

Anmeld

5. april 2014

SandraXOXO

Jeg har haft faren med alle tre gange, men jeg ville nok ha inviteret ham til at komme lige bag efter hvis han ikke havde været med, så ham og baby er de første der ses, næst efter dig og baby, sådan så de får et godt bånd lige fra start og føler en vis samhørighed. Forudset at manden selvfølgelig er en god ansvarlig far der vil sit barn det bedste.

Anmeld

5. april 2014

lineog4

Jeg går ud fra der er en grund til du ikke ønsker faren med til fødslen og går egentlig også ud fra at du og faren ikke længere er sammen. Så mit svar er ud fra den forudsætning.

For din skyld er det måske bedst at give dig lidt tid inden han kommer, men for din store søns skyld ville jeg vælge at det var far der kom op med ham og så lillebror.

Så hvis din søn skal være den første og hurtigt efter fødslen så skal far også (og det er kun grundet din store søn, da han er så stor så han ville opleve det mærkelige i far ikke kommer men jeg kommer).

Pøj pøj med det - kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det er at være i dine sko (hvis jeg forstår dit indlæg rigtigt)

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Jeg går ud fra der er en grund til du ikke ønsker faren med til fødslen og går egentlig også ud fra at du og faren ikke længere er sammen. Så mit svar er ud fra den forudsætning.

For din skyld er det måske bedst at give dig lidt tid inden han kommer, men for din store søns skyld ville jeg vælge at det var far der kom op med ham og så lillebror.

Så hvis din søn skal være den første og hurtigt efter fødslen så skal far også (og det er kun grundet din store søn, da han er så stor så han ville opleve det mærkelige i far ikke kommer men jeg kommer).

Pøj pøj med det - kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det er at være i dine sko (hvis jeg forstår dit indlæg rigtigt)

Du forstår mit indlæg helt korrekt.... Jeg er alene, da faren har været mig utro og nu er kærester med en anden og der for vil jeg ikke have ham med til fødslen.... 

jeg håber på at komme hjem til min store søn (som skal passes hjemme hos mig mens jeg føder) hurtigt efter fødslen....  Men hvis ikke det kan lade sig høre og jeg dkal indlægges med lillebror så skal storebror jo ind og se os på hospitalet.... Tak for dit søde svar!

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

Goggelogge skriver:

Hvorfor vil du ikke have ham med til fødslen?

Vi er ikke sammen mere og meget uvenner... Se mit svar til lineog4.....

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

san skriver:

Jeg ville da sige at faren skulle komme når du havde født, så kunne han også tage jeres store søn med, så frem han ikke skal med til fødslen (faren) ja og hvorfor skal han ikke det, altså med til fødslen?

Tak for svar.... Se mit svar til lineog4 ang hvorfor far ikke skal med....

Anmeld

5. april 2014

lineog4

Anonym skriver:

Du forstår mit indlæg helt korrekt.... Jeg er alene, da faren har været mig utro og nu er kærester med en anden og der for vil jeg ikke have ham med til fødslen.... 

jeg håber på at komme hjem til min store søn (som skal passes hjemme hos mig mens jeg føder) hurtigt efter fødslen....  Men hvis ikke det kan lade sig høre og jeg dkal indlægges med lillebror så skal storebror jo ind og se os på hospitalet.... Tak for dit søde svar!

Er det far der skal passe ham?

Hvis det ikke er, så synes jeg du skal finde dig selv, men samtidig også huske storebror gerne vil at far komme og ser. Så måske du kan bide tænderne sammen og holde både vreden og tårerne væk i max en halv time mens storebror viser sin far lillebror. 

Hvad siger far selv forresten? 

Anmeld

5. april 2014

Anonym trådstarter

lineog4 skriver:

Er det far der skal passe ham?

Hvis det ikke er, så synes jeg du skal finde dig selv, men samtidig også huske storebror gerne vil at far komme og ser. Så måske du kan bide tænderne sammen og holde både vreden og tårerne væk i max en halv time mens storebror viser sin far lillebror. 

Hvad siger far selv forresten? 

Hvis ikke at det sker i fars samværsweekend, så er det min lillesøster (som min søn er tæt med) som kommer og passer og kommer ud på hospitalet med min søn eller er hjemme hos mig når jeg kommer hjem med lillebror... Hvis det sker mens faren har ham så kan jeg naturligvis ikke gøre noget og så må far jo komme med ham og ja, jeg må bide i det sure æble og se ham i øjnene...

faren har så travlt med sit eget liv at jeg nogle gange tænker at han helt har glemt at vi har endnu et barn på vej.... Det er så hårdt at stå alene med det her...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.