Er det skørt???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

867 visninger
6 svar
3 synes godt om
5. april 2014

Leneur

Ja jeg er ikke kreativt anlagt men har dog alligevel fået en idé. Mine vægge har ikke haft et eneste billede til at hænge på sig i de knap 5 år jeg har boet her, så nu skal det være. Mine møbler er mørke, så har tænkt mig at male nogle billeder på lærreder i forskellige størrelser med nogle friske klare farver. Altså sådan at hvert lærred får en farve men hænges op mellem hinanden så det på den måde giver noget kontrast til møblerne. Håber i forstår min tanke...
Ville i synes det så mærkeligt ud eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. april 2014

TNBC

Leneur skriver:

Ja jeg er ikke kreativt anlagt men har dog alligevel fået en idé. Mine vægge har ikke haft et eneste billede til at hænge på sig i de knap 5 år jeg har boet her, så nu skal det være. Mine møbler er mørke, så har tænkt mig at male nogle billeder på lærreder i forskellige størrelser med nogle friske klare farver. Altså sådan at hvert lærred får en farve men hænges op mellem hinanden så det på den måde giver noget kontrast til møblerne. Håber i forstår min tanke...

Det er svært at sige, når man ikke har farverne, vil jeg sige. Jeg forstår godt din tankegang, men når jeg ikke har det foran mig har jeg svært ved at se om det er grimt eller ej.

Hvad med at lave noget prøve på noget papir og se hvordan det ser ud, før du laver det helt store.

Anmeld

5. april 2014

Leneur

Yurie skriver:

Det er svært at sige, når man ikke har farverne, vil jeg sige. Jeg forstår godt din tankegang, men når jeg ikke har det foran mig har jeg svært ved at se om det er grimt eller ej.

Hvad med at lave noget prøve på noget papir og se hvordan det ser ud, før du laver det helt store.

Ja, så skal jeg til at klistre lidt papir sammen...

Anmeld

5. april 2014

Studerendemor

Leneur skriver:

Jeg synes at det er alletiders ide 

Det gode ved at male billeder er, at det altid kan males over, hvis farven ikke er helt rigtig. 

Jeg har brugt ideen til farvelære, dengang jeg underviste i billedkunst. Eleverne syntes altid at det var en dødsyg opgave. Men når billederne så kom op at hænge, blev de meget stolte. Det ser fedt ud. 

Do it!

Anmeld

5. april 2014

Leneur

Mor i Aarhus skriver:

Jeg synes at det er alletiders ide 

Det gode ved at male billeder er, at det altid kan males over, hvis farven ikke er helt rigtig. 

Jeg har brugt ideen til farvelære, dengang jeg underviste i billedkunst. Eleverne syntes altid at det var en dødsyg opgave. Men når billederne så kom op at hænge, blev de meget stolte. Det ser fedt ud. 

Do it!

Ok så prøver jeg det skisme.....

Anmeld

14. maj 2014

morten poulsen

Smid gerne et par fotos på af resultatet

Anmeld

14. maj 2014

Mitlivsommooor

Leneur skriver:

Jeg synes det lyder som en fantastisk idé, og går det helt galt kan du jo bare male billederne over, og prøve med nogle andre farver.

God fornøjelse med dit krea-projekt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.