Til jer med odder zip og letvægtsstel

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.994 visninger
10 svar
2 synes godt om
4. april 2014

Goggelogge

Er det bare mig som har været uheldig med min vogn eller har i andre også haft problemer med stel, lynlåse og kaleche?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

1990h

Goggelogge skriver:

Er det bare mig som har været uheldig med min vogn eller har i andre også haft problemer med stel, lynlåse og kaleche?

hvad tænker du lige præcist? altså vores stel er ældre end kassen..stellet er brugt og kunne godt trænge til en opstramning..hvad angår lynlås og kaleche har jeg ikke oplevet probleme?

Anmeld

4. april 2014

Goggelogge

1990h skriver:

hvad tænker du lige præcist? altså vores stel er ældre end kassen..stellet er brugt og kunne godt trænge til en opstramning..hvad angår lynlås og kaleche har jeg ikke oplevet probleme?

Vores er helt ny (eller et halvt år nu) vi har bare været mange gange afsted med den pga den skal opstrammes, hjul der har kørt skævt, kaleche der har hængt.. Og det er lidt træls med en vogn til 12000.. Skal ind og brokke mig over den, er godtnok skuffet, skulle bare høre om jeg er ene om det

Anmeld

4. april 2014

1990h

Goggelogge skriver:

Vores er helt ny (eller et halvt år nu) vi har bare været mange gange afsted med den pga den skal opstrammes, hjul der har kørt skævt, kaleche der har hængt.. Og det er lidt træls med en vogn til 12000.. Skal ind og brokke mig over den, er godtnok skuffet, skulle bare høre om jeg er ene om det

øv det lyder da super ærgeligt..kan din kaleche virkelig hænge på trods af der er kommet den bøjle i?..jeg ved de gamle hang..men forstår godt du er skuffet..til de penge skal de da bare få styr på det eller give en ny..jeg har som sagt ikke oplevet noget på min kasse endnu.hænger kalechen meget?

Anmeld

4. april 2014

Goggelogge

Ja det er ligesom der mangler er 'hak' så den kan blive strukket helt ud, så den hænger meget bagpå.. Og vi fik af vide at det gør de aldrig, det er kun emmaljunga der gør det hurtigt og resten jeg kender har emmaljunga og de er så fine :/

Anmeld

4. april 2014

Rockertand

Goggelogge skriver:

Har aldrig haft problemer, synes det er en lækker og holdbar vogn

Anmeld

4. april 2014

Josesmor

Vores Odder Zip er fra 2010. Vi bøvler også med kalechen. Har fået den strammet op flere gange. 

Så vidt jeg ved er det et kendt problem ved denne model. Ved emmaljunga er det at de med tiden bliver slappe i stellet, og hænge (i fodenden). Ved dog ikke om dette også er et problem med deres letvægtsstel. 

Vi er meget glade for vores Odder på trods af den slappe kaleche. :-) 

Anmeld

4. april 2014

Jibbe

Josesmor skriver:

Vores Odder Zip er fra 2010. Vi bøvler også med kalechen. Har fået den strammet op flere gange. 

Så vidt jeg ved er det et kendt problem ved denne model. Ved emmaljunga er det at de med tiden bliver slappe i stellet, og hænge (i fodenden). Ved dog ikke om dette også er et problem med deres letvægtsstel. 

Vi er meget glade for vores Odder på trods af den slappe kaleche. :-) 

Ditto til det hele

Anmeld

5. april 2014

moaren

Vores Odder Zip fra 2010 hænger også i kalechen. Syntes det er et problem om sommeren når man gerne vil have luft ind. Den hænger nemlig ned over "udluftningen". Har aldrig fået den strammet, men det var da måske en god ide  Gør de det i butikken ( BabySam) eller skal den ind til fabrikken?

Anmeld

5. april 2014

Anonym8827

Goggelogge skriver:

Babysam, Ønskebørn, Klodshans og barnevognshuset har alle sagt at Odder har haft problemer end letvægtstellet pga. Af for meget jern i stellet, så mange vogne starter tyverisikringen i butikkerne. Desuden har de også advaret om lynlåsen dimsen kan kvæle barnet.

Det er ret arveligt at man bruger så mange penge på en vogn som kan give så mange problemer :/

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.