Pyyha, så er den ude :-l nervepirrende

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

502 visninger
3 svar
11 synes godt om
4. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeps, så blev det officielt på jobbet  Shit hvor er jeg bange for at have jinxet mit held! 

Men cheferne er heldigvis alletiders mandfolk der er helt cool med den salgs, ønsker tillykke og krydser fingrene ekstra meget for os denne gang 

Har en god følelse omkring denne graviditet, så i baghovedet tænker jeg at det nok skal lykkes! Selvom jeg stadig tager en smule let på glæden. sidst havde jeg faktisk en følelse af at det var "anderledes" fra start, hmm, svært at forklare. 

God aften derude 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

MyLove E

Mor11 skriver:

Jeps, så blev det officielt på jobbet  Shit hvor er jeg bange for at have jinxet mit held! 

Men cheferne er heldigvis alletiders mandfolk der er helt cool med den salgs, ønsker tillykke og krydser fingrene ekstra meget for os denne gang 

Har en god følelse omkring denne graviditet, så i baghovedet tænker jeg at det nok skal lykkes! Selvom jeg stadig tager en smule let på glæden. sidst havde jeg faktisk en følelse af at det var "anderledes" fra start, hmm, svært at forklare. 

God aften derude 

Krydser alt jeg kan

Anmeld

4. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
MyLove E skriver:

Krydser alt jeg kan

Tusind tak sjovt, kiggede lige mine test-billeder fra graviditeten der endte i sa, der testede jeg kun heeeelt svagt positivt 4+2, og denne gang testede jeg svagt allerede 3+4 og mega positiv 4+1  Gad vide om der var noget om min følelse dengang 

Anmeld

4. april 2014

cwl

Mor11 skriver:

Tusind tak sjovt, kiggede lige mine test-billeder fra graviditeten der endte i sa, der testede jeg kun heeeelt svagt positivt 4+2, og denne gang testede jeg svagt allerede 3+4 og mega positiv 4+1  Gad vide om der var noget om min følelse dengang 

Det tror jeg bestemt også kan spille ind, plus du starter graviditeten helt anderledes...

så meget for jer..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.