What to do??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

713 visninger
5 svar
3 synes godt om
4. april 2014

et-ønske

Jeg har siden lørdag i sidste uge haft influenza/forkølelse - idag tog jeg til læge fordi jeg synes jeg har fået det værre! Blev testet - har en bakterie i kroppen og kom på penicillin - 800 mg 3x dagligt.

Igår var jeg til jm som synes mit blodtryk var lidt for højt - hun sagde at det mindste ubehag, så skal jeg kontakte fg.

Jeg er 30+4 med tvillinger - og her til aften er jeg begyndt at få feber (38,4) igen??? Det har jeg ikke haft siden onsdag.....
Skal jeg bare slå koldt vand i blodet eller???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Udfra hvad din jm har fortalt dig, synes jeg du skal ringe til fg. Du skal jo blot oplyse hvad din jm har sagt og hvordan det står til, så må de vurdere resten 

Anmeld

4. april 2014

et-ønske

Mor11 skriver:

Udfra hvad din jm har fortalt dig, synes jeg du skal ringe til fg. Du skal jo blot oplyse hvad din jm har sagt og hvordan det står til, så må de vurdere resten 

De bad mig tage to panodiler og se tiden an

Anmeld

4. april 2014

BigHope13

et-ønske skriver:

Jeg har siden lørdag i sidste uge haft influenza/forkølelse - idag tog jeg til læge fordi jeg synes jeg har fået det værre! Blev testet - har en bakterie i kroppen og kom på penicillin - 800 mg 3x dagligt.

Igår var jeg til jm som synes mit blodtryk var lidt for højt - hun sagde at det mindste ubehag, så skal jeg kontakte fg.

Jeg er 30+4 med tvillinger - og her til aften er jeg begyndt at få feber (38,4) igen??? Det har jeg ikke haft siden onsdag.....
Skal jeg bare slå koldt vand i blodet eller???

Dette er et total sidespor, men chok er du allerede 30 uger henne
hvor er det altså vildt. Håber i trods sygdom ellers har det godt. Og rigtig rigtig god bedring til dig og pigerne

Anmeld

5. april 2014

et-ønske

BigHope13 skriver:

Dette er et total sidespor, men chok er du allerede 30 uger henne
hvor er det altså vildt. Håber i trods sygdom ellers har det godt. Og rigtig rigtig god bedring til dig og pigerne

Ha ha søde sådan går det når man får børn tiden forsvinder uden man opdager det!!
En god nats søvn har hjulpet gevaldigt

Anmeld

5. april 2014

BigHope13

et-ønske skriver:

Ha ha søde sådan går det når man får børn tiden forsvinder uden man opdager det!!
En god nats søvn har hjulpet gevaldigt

Haha ja du har ret, kan jo heller ikke forstå at min lille baby er blevet til en stor basse på 5 mdr næste weekend
Åh hvor lyder det bare godt.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.