Idag :-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

484 visninger
6 svar
11 synes godt om
4. april 2014

sandramor

Idag for en time siden er der 2 år siden min smukke prinsesse kom til verden 

Hold op hvor er tiden dog fløjet afsted... Hun er så dejlig og bringer altid et smil frem på mine læber... Hun elsker sin dagplejemor og stortrives derovre... Så skønt at kunne aflevere hende hver morgen og gik bare løøøøber ind til hende 

Jeg synes pludselig jeg har meget tid til hende og hendes storesøster Nu jeg går i skole 

Hun er hos hendes far hver anden lørdag til søndag... Mere vil han desværre ikke lige nu... Men pyt jeg er lykkelig for de ser hinanden og Melina elsker sin far 

Og tilsidst "lidt" billeder 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

liten-mamma

sandramor skriver:

Hold op hvor er tiden dog fløjet afsted... Hun er så dejlig og bringer altid et smil frem på mine læber... Hun elsker sin dagplejemor og stortrives derovre... Så skønt at kunne aflevere hende hver morgen og gik bare løøøøber ind til hende 

Jeg synes pludselig jeg har meget tid til hende og hendes storesøster Nu jeg går i skole 

Hun er hos hendes far hver anden lørdag til søndag... Mere vil han desværre ikke lige nu... Men pyt jeg er lykkelig for de ser hinanden og Melina elsker sin far 

Stort tillykke med din prinsesse  

Hvor er hun bare super skøn  (man kan godt se hvor hun har arvet det fra )

Anmeld

4. april 2014

sandramor

liten-mamma skriver:

Stort tillykke med din prinsesse  

Hvor er hun bare super skøn  (man kan godt se hvor hun har arvet det fra )

Åårh 1000 tak det var søde sagt 

Anmeld

4. april 2014

A.n.onym.

Hvor ser hun bare skøn ud :-)

Anmeld

4. april 2014

sandramor

MommyK skriver:

Hvor ser hun bare skøn ud :-)

1000 tak  Hun er også bare skøn 

Anmeld

4. april 2014

A.n.onym.

sandramor skriver:

1000 tak  Hun er også bare skøn 

Især billede nr 3 er vildt godt 

Anmeld

4. april 2014

sandramor

MommyK skriver:

Især billede nr 3 er vildt godt 

Det er også en af mine ynglings billeder  Et min bror har taget..... Elsker det billede  Så glad for andre også kan li det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.