Jeg er overvejet at lave en blog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.485 visninger
10 svar
11 synes godt om
4. april 2014

grinny

Men er det noget man gider læse om? 

Selvfølgelig jeg primært gøre det for min egen skyld, min egen terapi, men tænker at det også skal være fordi folk vil læse om det.

Ville i gide det? Ville i efter at have læst så meget fra mig stadig have lyst til at læse hele min sammenhængende historie? Jeg har nemlig skrevet alt ned som jeg husker og ser det. Alle mine følelser omkring det, men også fødslen og kampen for at nå dertil, men er det interessant?

Jeg har ikke lagt den herind da den simpelthen vil fylde alt alt for meget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

liten-mamma

grinny skriver:

Selvfølgelig jeg primært gøre det for min egen skyld, min egen terapi, men tænker at det også skal være fordi folk vil læse om det.

Ville i gide det? Ville i efter at have læst så meget fra mig stadig have lyst til at læse hele min sammenhængende historie? Jeg har nemlig skrevet alt ned som jeg husker og ser det. Alle mine følelser omkring det, men også fødslen og kampen for at nå dertil, men er det interessant?

Jeg ville meget gerne læse din blog 

Du har en historie som vil rører alle forældre, det er jeg sikker på.

Anmeld

4. april 2014

asff

grinny skriver:

jeg vil også meget gerne

Anmeld

4. april 2014

lineog4

Den gang jeg mistede Lia var blog ikke på mode så jeg lavede en hjemmeside hvor jeg lagde min dagbog ud og mine omgivelser kunne følge med. De gav udtryk for det var en stor hjælp så de vidste hvor jeg var.

jeg lod hjemmesiden lukke og efter et år (tror jeg) hvor den havde været lukket spurgte jeg min mand om der var noget han ønskede sig og han svarede at jeg genskabte hendes hjemmeside. Så det er jeg gået i gang med - men har ikke samme behov så det tager lidt langt tid. Men en stor del af dagbogen er der dog 

Anmeld

4. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Jeg ville meget gerne følge dig.

Anmeld

4. april 2014

Nadia1991

Jeg vil også meget gerne følge dig.

Anmeld

4. april 2014

Carina:-)

Det ville hjælpe de forældre der (desværre) også kommer i ligende situation -

Og vigtigtst af alt- det er god terapi for dig

Anmeld

4. april 2014

Trekløver(:

grinny skriver:

Jeg ville gerne læse med. Så syntes det er en rigtig god ide!

Anmeld

4. april 2014

tarkoflen

Jeg tror helt bestemt der er mange der selv står i en tilsvarende situation der ville have stor glæde af sådan en blog, og jeg vil personligt også gerne følge dig, men det er du forhåbentlig ikke i tvivl om

Hvis det er noget du føler vil give dig noget så synes jeg helt sikkert du skal gøre det! Gør det for din skyld og så er det ekstra bonus med de som læser med

Anmeld

4. april 2014

Inger

Profilbillede for Inger
Mine guldklumper, Marie 101013 og Kristian 240715 :-)

Ja det ville jeg. Men fordi jeg selv ved hvor meget det hjælper en at kunne fortælle det igen og igen for at bearbejde sine tanker, og følelser. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.