Normalt at blive indelukket?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

619 visninger
4 svar
0 synes godt om
4. april 2014

*Mor Til Albert*

Jeg oplever at jeg er blevet en smule mere indelukket efter at jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Det er ikke fordi at jeg ikke har lyst til at se andre, men jeg trives bedst alene. 

Andre der har oplevet det?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Vivienne

HFB skriver:

Jeg oplever at jeg er blevet en smule mere indelukket efter at jeg fandt ud af, at jeg var gravid. Det er ikke fordi at jeg ikke har lyst til at se andre, men jeg trives bedst alene. 

Er det fordi du er træt, og ikke orker bruge kræfter på "chit-chat" med andre mennesker?

Jeg har det sådan at jeg om hverdagen, efter arbejde, helst ikke ser andre mennesker, da jeg trænger til ro, og er meget træt. Om weekenden kan jeg have det på samme måde, men for det meste har jeg aftaler med familie og venner, for der har jeg overskud til det.

Anmeld

4. april 2014

BinaMor

du bruger sikkert meget af dit overskud på at tænke på din graviditet og kommende barn og alle de ting der følger med. derved mindre overskud til andre. jeg oplevede det egentlig ikke. men tænker det nok er normalt. måske bare en fase?

Anmeld

4. april 2014

Enskønhed14

Jeg har det på præcis samme måde. Så jeg ved hvordan du har det. Men det blev bedre igennem graviditeten  

De eneste jeg "magtede" i starten var min hund, søster og stedmor. 

Anmeld

4. april 2014

Sandratoft

HFB skriver:

Jeg er selv blevet noget mere indelukket og tilpas i mit eget selskab efter jeg er blevet gravid. I starten var det fordi jeg havde meget kvalme og var træt, nu er det kun fordi jeg er træt og får ondt hvis jeg er for aktiv  

I weekenderne har vi en del planer, og dem samler jeg så overskud til i løbet af ugen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.