Idéer til værtindegave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. april 2014

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman
Hvem vil ikke elske at modtage blomster ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. april 2014

Ciss

Hvis de er tilflyttere/bor et stykke væk, kunne jeg finde på at gå til en lokal producent af et eller andet og finde en lille ting. Vi boede før ikke så langt fra et keramikværksted, og de lavede nogle fine små ting som var rigtig gode værtindegaver.

Ellers kunne jeg godt finde på at komme med f eks en bog til barnet og så en blomst til de voksne.

Anmeld

4. april 2014

LilleSmølf

Aisha skriver:

Hvem vil ikke elske at modtage blomster ?

Jeg er enormt allergisk over for blomster - så jeg er ikke den største fan

En god æske chokolade ville helt klart være bedre i mit tilfælde

Anmeld

22. oktober 2014

marianne850

LilleSmølf skriver:

Jeg er enormt allergisk over for blomster - så jeg er ikke den største fan

En god æske chokolade ville helt klart være bedre i mit tilfælde

Gode råd folk er kommet med, har nemlig selv næsten samme problem. Overvejer også selv hvad man skal have med og, hvor meget man må bruge på en værtsgave.

Havde lidt tænkt mig at købe dette: Gave med italiensk vin. Men er blevet i tivivl og det måske er for mange penge at ligge i det. Det måske lidt dyrt, men tænkte at vi kunne dele vinen og få en kop kaffe sidst på aftenen, så det kan blive lidt en win-win eller er det en dum ide?  

Anmeld

22. oktober 2014

Mama85

marianne850 skriver:

Gode råd folk er kommet med, har nemlig selv næsten samme problem. Overvejer også selv hvad man skal have med og, hvor meget man må bruge på en værtsgave.

Havde lidt tænkt mig at købe dette: Gave med italiensk vin. Men er blevet i tivivl og det måske er for mange penge at ligge i det. Det måske lidt dyrt, men tænkte at vi kunne dele vinen og få en kop kaffe sidst på aftenen, så det kan blive lidt en win-win eller er det en dum ide?  

Det er en fin værtindegave, synes ikke at den er for dyr, hvis du eks. Købte en buket blomster hos en blomsterhandler, ja så bliver det ca. Samme pris, hvis ikke mere. 

Når jeg har gæster og får vin/chokolade eller lignende serverer jeg det ikke for gæsterne, hvad vi skal have er jo planlagt og derfor købt på forhånd 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.