nu er det endelig VORES TUR til at holde ferie

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

408 visninger
5 svar
0 synes godt om
8. august 2009

JustAnotherName

Imorgen pakker vi bilen til den ramler mod asfalten, og så fræser vi til "Skallerup Klit" og skal være i sommerhus i en uge sammen med pigernes farmor og farfar + deres faster på 19 år, som er multihandicappet.
Det skal nok blive super hyggeligt med hestevognstur, badeland, gåture ved stranden og is i feriecentret    ....Vi trænger også til ferie nu!

Jeg håber ikke jeg kommer til at gå glip af for meget den næste uges tid.
På den anden side ....jeg kommer ikke til at savne Jer    for jeg skal bare RÅ-HYGGE mig sammen med min familie   (det er vist også muligt med trådløst internet, og farmoren har taget sin bærbare med, så hvem ved ...måske smugkigger jeg lidt i løbet af ugen alligevel)

Og så skal jeg da ellers lige tilføje, at selvom det er nogle små mennesker, så følger der dælemanne meget happengej og pakkenælliker med til sådanne størrelse ....ALT DET UDSTYR ALTSÅ!   

God ferie til Jer andre der har det, og fortsat god almindelig hverdag efter weekenden til Jer andre 

Hilsen Katrine og pigerne (Bianca 240907 & Celina 220509)
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2009

Klumpe-dumpe

JustAnotherName skriver:

Imorgen pakker vi bilen til den ramler mod asfalten, og så fræser vi til "Skallerup Klit" og skal være i sommerhus i en uge sammen med pigernes farmor og farfar + deres faster på 19 år, som er multihandicappet.
Det skal nok blive super hyggeligt med hestevognstur, badeland, gåture ved stranden og is i feriecentret    ....Vi trænger også til ferie nu!

På den anden side ....jeg kommer ikke til at savne Jer    for jeg skal bare RÅ-HYGGE mig sammen med min familie   (det er vist også muligt med trådløst internet, og farmoren har taget sin bærbare med, så hvem ved ...måske smugkigger jeg lidt i løbet af ugen alligevel)

Og så skal jeg da ellers lige tilføje, at selvom det er nogle små mennesker, så følger der dælemanne meget happengej og pakkenælliker med til sådanne størrelse ....ALT DET UDSTYR ALTSÅ!   

God ferie til Jer andre der har det, og fortsat god almindelig hverdag efter weekenden til Jer andre 

Åh der er så dejligt i skallerup klit.

Og ja jeg ved hvor meget jeg altid har med til Malucca så ved dig er der jo dobbel op

Rigtig god ferie

Anmeld

8. august 2009

Bondepigen

Rigtig god ferie!!!

Anmeld

8. august 2009

TbCp

JustAnotherName skriver:

DEJLIGT!!!!!

Hav en rigtig dejlig ferie!

Anmeld

9. august 2009

JustAnotherName

Tak skal I have

Anmeld

10. august 2009

Ida.

Ja GOD FERIE!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.