Hvordan...?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

392 visninger
5 svar
4 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Jeg står i den situation at jeg har fundet ud af jeg er gravid. Det var ikke lige planlagt, så jeg aner ikke lige hvordan jeg sige det til kæresten. Det er et helt nyt forhold. Vi er som sådan ikke helt sammen endnu, da vi vil gå stille med det hele. Er der nogen der har prøvet det samme. Hvordan får man det sagt?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

FruStolpe

Det er bare at få det sagt, lige ud af posen.  "Jeg er gravid". Og så må i tage den derfra. 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

Anonym skriver:

Jeg står i den situation at jeg har fundet ud af jeg er gravid. Det var ikke lige planlagt, så jeg aner ikke lige hvordan jeg sige det til kæresten. Det er et helt nyt forhold. Vi er som sådan ikke helt sammen endnu, da vi vil gå stille med det hele. Er der nogen der har prøvet det samme. Hvordan får man det sagt?

Jeg har ikke selv prøvet det, havde været sammen med min kæreste i 3 år da jeg blev gravid.

Men tænker at det "bare" er at sige det som det er. "Jeg er gravid!" Og så må i jo tage den derfra. Kan godt forstå du er nervøs - det var jeg også. Vores søn var ikke planlagt - overhovedet! Men han reagerede heldigvis helt fint

Og stort tillykke!

Anmeld

3. april 2014

mulle85

Anonym skriver:

Blev gravid første gang jeg var sammen med min yngste far, fortalte det som det var vi talte en del om hva vi sku, vi blev enige om og beholde ham og er kærester nu så selvom ingen troede det ville holde gjorde det alligevel, så det kan lade sig gøre!

Anmeld

3. april 2014

Anonym trådstarter

Tak for jeres svar

Han har bare udtalt sig om han ikke var klar osv da vi snakkede lidt om fremtid og holdninge. Nok derfor jeg er en smule nervøs. Er blevet rigtig glad for ham så vi nødig at det bliver ødelagt. 

Anmeld

3. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Tak for jeres svar

Han har bare udtalt sig om han ikke var klar osv da vi snakkede lidt om fremtid og holdninge. Nok derfor jeg er en smule nervøs. Er blevet rigtig glad for ham så vi nødig at det bliver ødelagt. 

Behøver jo heller ikk ødelægge noget, det kommer jo helt an på hvad i beslutter.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.