oppustede og mærker små bobler, gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.004 visninger
11 svar
5 synes godt om
3. april 2014

OoLøjsoO

Hej piger

Nu er det min tur til at have lidt hjælp idet jeg ikke helt ved hvordan jeg skal håndtere det, måske er det bare mig selv der bilder mig noget ind

Men jeg er meget af oppustede (især om aften) og mærker sådan nogle små bobler svært at forklare hvordan det føles, men håber i ved hvad jeg mener.

Jeg tog i dag en graviditet test men viste negativt.

mit spørgsmål til jer, har i prøvet det og alligevel viste sig at være en graviditet?

kram til jer  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Rockertand

OoLøjsoO skriver:

Hej piger

Nu er det min tur til at have lidt hjælp idet jeg ikke helt ved hvordan jeg skal håndtere det, måske er det bare mig selv der bilder mig noget ind

Men jeg er meget af oppustede (især om aften) og mærker sådan nogle små bobler svært at forklare hvordan det føles, men håber i ved hvad jeg mener.

mit spørgsmål til jer, har i prøvet det og alligevel viste sig at være en graviditet?

kram til jer  

Ork ja, det kaldes fantomspark, og de kan være ret kraftige.

Anmeld

3. april 2014

Kamulla

sådan har jeg det også pt, men det er fordi jeg frygter en graviditet, jeg man mærke det hele, selvom at HVIS jeg skulle være gravid vil jeg ikke være mere end 3+2 og der har ægget slet ikke sat sig fast endnu.. så det er tarm luft og fantom spark jeg har, og så kan man bilde kroppen SÅ meget ind hehe... du skulle være ret langt henne hvis du skulle kunne mærke liv, og så burde en test vise sig positiv

Anmeld

3. april 2014

OoLøjsoO

Kamulla skriver:

sådan har jeg det også pt, men det er fordi jeg frygter en graviditet, jeg man mærke det hele, selvom at HVIS jeg skulle være gravid vil jeg ikke være mere end 3+2 og der har ægget slet ikke sat sig fast endnu.. så det er tarm luft og fantom spark jeg har, og så kan man bilde kroppen SÅ meget ind hehe... du skulle være ret langt henne hvis du skulle kunne mærke liv, og så burde en test vise sig positiv

ja nemlig..

men det er os for tidligt at sige det om jeg er gravid eller ej idet jeg slet ikke er så langt henne hvis det endelig var sådan.

ja det er det, men jeg er ikke bange for at blive gravid overhovedet. jeg ville sige jeg har ikke tænkt på at blive gravid, men syns bare det var mærkeligt at jeg er så oppustede.

men så er det ikke kun lille mig der står alene med det lille problem

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

OoLøjsoO skriver:

Hej piger

kram til jer  

Det har jeg ikke prøvet

De små bobler du beskriver kom i uge 16. Men tænker det er fantomspark?

Prøver du at blive gravid?

Anmeld

3. april 2014

Isabella_mor

OoLøjsoO skriver:

Hej piger

kram til jer  

Det er højest sansyneligt luft i tarmene der transporteres rundt i tarmene, som du kan mærke. Jeg har det selv sådan tit. Også da jeg ikke var gravid. 

Anmeld

3. april 2014

OoLøjsoO

FrkAnonym93 skriver:

Det har jeg ikke prøvet

De små bobler du beskriver kom i uge 16. Men tænker det er fantomspark?

Prøver du at blive gravid?

den har jeg os haft i baghovedet

ja syns bare det er en mærkelig oplevelse.

nej slet ikke, men jeg blev bare så usikker om det nu var det der var i gære..

Anmeld

3. april 2014

OoLøjsoO

Isabella_mor skriver:

Det er højest sansyneligt luft i tarmene der transporteres rundt i tarmene, som du kan mærke. Jeg har det selv sådan tit. Også da jeg ikke var gravid. 

tror jeg også det er, men har ikke de symptomer som ømme bryster ovs ..

men gravidtiet er forskelige, men ville bare lige være sikker i min sag. 

Anmeld

3. april 2014

Isabella_mor

OoLøjsoO skriver:

tror jeg også det er, men har ikke de symptomer som ømme bryster ovs ..

men gravidtiet er forskelige, men ville bare lige være sikker i min sag. 

Man plejer ikke at mærke liv/bobler lige i starten af en graviditet. 

Og hvis testen er negativ, så er det jo nok gas. Det ville jeg tro, også fordi du siger du er oppustet men ja, det kan jo være du står med en positiv test i næste uge you never know

Anmeld

3. april 2014

OoLøjsoO

Isabella_mor skriver:

Man plejer ikke at mærke liv/bobler lige i starten af en graviditet. 

Og hvis testen er negativ, så er det jo nok gas. Det ville jeg tro, også fordi du siger du er oppustet men ja, det kan jo være du står med en positiv test i næste uge you never know

ja det er jo det hehe ..

- men hvis ikke min mens kommer her i den næst kommende uge må jeg vel bare tage en til som sagt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.