Min mave med Elias der kommer til verden d. 30 sep.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. august 2009

Vingummien

Findusinde skriver:

Hvor er det liige du har gemt de 20 kg???  Du er SÅÅÅÅ flot!

Tænkte lige det samme.

Tør slet ikke sige hvad jeg tog på, men jeg lignede en strandet hval

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

3drenge

Tak begge to, men kan nu nemt finde/mærke de kg på lår og bagdel, så godt har de altså heller ikke gemt sig synes også jeg har fået noget væske i kroppen nu, mine hænder ser også store/hævet ud på billedet synes jeg.

Anmeld

5. september 2009

3drenge

Det første billede er fra uge 34+0 og de 2 næste fra 35+1. Nu siger vægten  +22kg
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

6. september 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
30.september? Min fødselsdag - jeg håber du rammer den dag - vi er nogle herlige mennesker os som er født den dato

Anmeld

7. september 2009

cille22

Rosa skriver:

30.september? Min fødselsdag - jeg håber du rammer den dag - vi er nogle herlige mennesker os som er født den dato

også mig, det er en dejlig dato..
Og solen skinner "ALTID" he he...

Hilsen cecilie

Anmeld

7. september 2009

Mira0911

Hvor er du virkelig flot gravid....

Anmeld

12. september 2009

3drenge

Uge 37 (36+0)
Jubiii så er der gået 1 uge mere. 18 dage endnu
Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

13. september 2009

Pje

Ja der ser rigtig godt ud  Mega flot mave, men ja sad lige og kigget lidt godt på billederne og kan godt se du har fået væske i kroppen. Ser ud somom der er lidt væske i ansigtet også. Synes det kan være svært på billeder at se hvor kg har sat sig. På mine billeder ser det heller ikke ud til 14 kg ekstra, men kan tydelig mærke dem. Jeg er i dag i 32 + 6 og har ligeledes væske i ansigtet, hænder og fødder. Dog svinger det lidt hvad jeg laver, nogle dage er det værre end andre

Ja nu det ikke længe til du få din 3. søn ud - bliver dejligt.   Glæder mig max til slutning af okt / start nov for der kommer min lille baby til verden

Pøj pøj

Knus Pia 32 + 6

Anmeld

13. september 2009

Ayasmor

Rosa skriver:

mener jeg kan huske noget med PK?? Så mon ikke lille Silas kommer til at dele fødselsdag med dig

Anmeld

13. september 2009

3drenge

Pje skriver:

Ja der ser rigtig godt ud  Mega flot mave, men ja sad lige og kigget lidt godt på billederne og kan godt se du har fået væske i kroppen. Ser ud somom der er lidt væske i ansigtet også. Synes det kan være svært på billeder at se hvor kg har sat sig. På mine billeder ser det heller ikke ud til 14 kg ekstra, men kan tydelig mærke dem. Jeg er i dag i 32 + 6 og har ligeledes væske i ansigtet, hænder og fødder. Dog svinger det lidt hvad jeg laver, nogle dage er det værre end andre

Ja nu det ikke længe til du få din 3. søn ud - bliver dejligt.   Glæder mig max til slutning af okt / start nov for der kommer min lille baby til verden

Pøj pøj

Knus Pia 32 + 6

Tak for din hilsen, ja synes jeg er godt hævet op de forskellige steder, men det er svært, hvad der er væske og hvad der er fedt har trods alt taget 22kg på, de sidder jo også et sted. Mine hofter og bryst er blevet 20cm større, skal op i str.48 i bukser, har heldigvis 2 par gode knickers som jeg går med hver dag, kan ik rigtig være i andet og alt socialt har jeg meldt afbud til pga bækkenløsning, så jeg kan lige klare mig de næste 17 dage

Pøj pøj til dig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.