Gravid og diskusprolaps :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

711 visninger
7 svar
7 synes godt om
3. april 2014

IdasSmor

Ja så var jeg til fys, hvor to kiggede på mig. 

Har haft frygtelige smerter i lysken, og strålende følelse i baller og lår

de sendte mig akut til lægen som desværre konstaterede deres bange anelse.  Jeg har en diskusprolaps og har sagt nej til scanner og operation her i eftermiddag da jeg ikke vil risikere at miste min baby 

Ville ikke så meget med indlægget nok mest tude, sige livet er uretfærdigt !!!!

havde håbet på en total overskudsagtig graviditet denne gang men nej 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Carina:-)

De siger vel ikke operation uden at have skannet dig??

Og din læge kan da ikke sige du har en diskuprolaps uden du har været på hspitalet og er blevet skannet.

Her har jeg 3 stk i lænden og selv om jeg har smerter hver dag og er blevet skannet i MRskanner så siger de at de kun opererer ved lammelser og akut fare for frligheden  så lyder helt vildt at de har tilbudt dig operation....

Så koldt vand i blodet din læge har da vist haft lidt for travlt 

Anmeld

3. april 2014

IdasSmor

Carina:-) skriver:

De siger vel ikke operation uden at have skannet dig??

Og din læge kan da ikke sige du har en diskuprolaps uden du har været på hspitalet og er blevet skannet.

Her har jeg 3 stk i lænden og selv om jeg har smerter hver dag og er blevet skannet i MRskanner så siger de at de kun opererer ved lammelser og akut fare for frligheden  så lyder helt vildt at de har tilbudt dig operation....

Så koldt vand i blodet din læge har da vist haft lidt for travlt 

Jeg var ved to fys idag som sagde det samme. Men ja altså sagde nej til scanning og derved også operation. Min situation er sådan at jeg indimellem ikke kan gå da mine ben svigter  Men jeg er sygemeldt nu og vil tage tingene stille og rolig. 

Baby frem for alt 

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

IdasSmor skriver:

Ja så var jeg til fys, hvor to kiggede på mig. 

Har haft frygtelige smerter i lysken, og strålende følelse i baller og lår

de sendte mig akut til lægen som desværre konstaterede deres bange anelse.  Jeg har en diskusprolaps og har sagt nej til scanner og operation her i eftermiddag da jeg ikke vil risikere at miste min baby 

Ville ikke så meget med indlægget nok mest tude, sige livet er uretfærdigt !!!!

havde håbet på en total overskudsagtig graviditet denne gang men nej 

God bedring med det hele! hvor er det bare irriterende.

Anmeld

3. april 2014

IdasSmor

FrkAnonym93 skriver:

God bedring med det hele! hvor er det bare irriterende.

Tak. 

Nu har jeg besluttet at jeg vil lære at strikke og sy patswork  Så må tiden gå og manden er den dejligste støtte

tænk han står og vasker op lige nu 

Anmeld

3. april 2014

Carina:-)

IdasSmor skriver:

Jeg var ved to fys idag som sagde det samme. Men ja altså sagde nej til scanning og derved også operation. Min situation er sådan at jeg indimellem ikke kan gå da mine ben svigter  Men jeg er sygemeldt nu og vil tage tingene stille og rolig. 

Baby frem for alt 

Jeg forstår slet ikke de kan være så sikre uden en skanning.

Dine smerter kan jo være nerver der sidder i klemme pga graviditeten,.

Og operation er ikke noget man bare tilbyder,det skal jo fagfolk på sygehuset jo vurdere og have på konference (Har selv lige været der) -Så synes din læge har blæst noget op som ikke var ndvendigt 

Men rigtig god bedring 

Anmeld

3. april 2014

FrkAnonym93

IdasSmor skriver:

Tak. 

Nu har jeg besluttet at jeg vil lære at strikke og sy patswork  Så må tiden gå og manden er den dejligste støtte

tænk han står og vasker op lige nu 

God idé!

Fantastisk ! så er det det der skal til

Anmeld

3. april 2014

K&S

Carina:-) skriver:

Jeg forstår slet ikke de kan være så sikre uden en skanning.

Dine smerter kan jo være nerver der sidder i klemme pga graviditeten,.

Og operation er ikke noget man bare tilbyder,det skal jo fagfolk på sygehuset jo vurdere og have på konference (Har selv lige været der) -Så synes din læge har blæst noget op som ikke var ndvendigt 

Men rigtig god bedring 

Helt enig, jeg arbejder til dagligt på et rygkirurgisk sengeafsnit og lægerne i ambulatoriet vil ikke engang se patienterne til forundersøgelse uden der foreligger en MR skanning...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.