Clearblue digital !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.122 visninger
10 svar
7 synes godt om
3. april 2014

Tullemulle

Hej alle. Undskyld jeg laver så mange indlæg fortiden ! Meen er der nogle der har prøvet at teste positive med strips, også taget en clearblue digital hvor der stod "ikke gravid" også var i gravide ? Jeg købte 4 test, (3 strips, 1 digital) de 3 var positive men digital negativ ? .. Jeg er helt blank ! Jeg håber jeg er gravid ! Det er mit største ønske efter 1 år og 5 måneders kamp. Hvad tror i? Er jeg gravid eller ikke? Jeg er 4+0 hvis jeg er gravid, bløder ikke og menes er ikke kommet .. 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

Camilla <3

mon ikke det "bare" er fordi dit hcg ikke er højt nok til den digitale?  

Anmeld

3. april 2014

LMX

2-3 dage mere og så er jeg sikker på at du tester positivt på den digitale også 

Anmeld

3. april 2014

Goggelogge

Tullemulle skriver:

Hej alle. Undskyld jeg laver så mange indlæg fortiden ! Meen er der nogle der har prøvet at teste positive med strips, også taget en clearblue digital hvor der stod "ikke gravid" også var i gravide ? Jeg købte 4 test, (3 strips, 1 digital) de 3 var positive men digital negativ ? .. Jeg er helt blank ! Jeg håber jeg er gravid ! Det er mit største ønske efter 1 år og 5 måneders kamp. Hvad tror i? Er jeg gravid eller ikke? Jeg er 4+0 hvis jeg er gravid, bløder ikke og menes er ikke kommet .. 

De der er de ikke nogle dage gamle? Kan du ikke prøve og tage en ny test på strips?

Anmeld

3. april 2014

Tullemulle

Camilla <3 skriver:

mon ikke det "bare" er fordi dit hcg ikke er højt nok til den digitale?  

Jeg håber inderligt du har ret 

Anmeld

3. april 2014

Tullemulle

LMX skriver:

2-3 dage mere og så er jeg sikker på at du tester positivt på den digitale også 

Tror du det ! Årh det er jeg glad for

Anmeld

3. april 2014

Tullemulle

Goggelogge skriver:

De der er de ikke nogle dage gamle? Kan du ikke prøve og tage en ny test på strips?

De er fra i går og for 2 dage siden .. 

Anmeld

3. april 2014

Goggelogge

Tullemulle skriver:

De er fra i går og for 2 dage siden .. 

Okay

Anmeld

3. april 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Clear blue kan først registrere Hcg ved et lidt højere niveau, så med de svage streger du har fået indtil videre er det vidst ikke så mærkeligt

men anyway, tillykke med bebs, alle de andre er jo positive! 

Anmeld

3. april 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Digital testen måler fra 25 miu/ml lige som alle andre test,og min erfaring med + testen som du også har taget,er at test stregen skal være klar og tydelig,før den kan betragtes som positiv.

Jeg har desværre set flere,der så ud som din,hvor kvinderne ikke var gravide.

Men jeg krydser finger for dig. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.