Dukan kuren....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

724 visninger
6 svar
1 synes godt om
3. april 2014

Anonym trådstarter

Nu har jeg taget mig sammen og vil starte op på dukan kuren, men synes det sku lidt hårdt i angrebsfasen hvor man ikke må spise grønsager eller frugt..

Hvor meget tabte i som har været på kuren?

Jeg fødte i slutning af 2012 og var på livsstil  ændring, spiste kun grønsager og kød og tabte mig i alt 20 kg, men desværre da jeg flyttede tættere ind i byen, der tog jeg alle kg på

vejede 64 kg og nu vejer jeg 84 kg  

er så ulykkelig, min mor bliver ved med at minde mig om hvor tyk jeg er blevet og at jeg skal passe på, ved godt hun siger det for mit eget bedste, men synes det irriterende og bliver rent faktisk ret ked af det..

Åh, jeg vil bare så gerne af med kg og vil ned på 60 helst 55 kg..

Og vil gerne tabe mig op til August alle de her kg..

er det muligt med dukan kuren??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. april 2014

tarkoflen

Det er ikke mig der har været på kuren, men har en veninde, der tabte sig 25 kg på 7 eller 8 måneder. Dog vil jeg lige sige, at hendes udgangspunkt var noget højere end dit!

Hvordan har du det med, at din mor siger at du er tyk? Det ville jeg godt nok blive ked af, og det er jo ikke ligefrem motiverende!

Anmeld

8. april 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Det er ikke mig der har været på kuren, men har en veninde, der tabte sig 25 kg på 7 eller 8 måneder. Dog vil jeg lige sige, at hendes udgangspunkt var noget højere end dit!

Hvordan har du det med, at din mor siger at du er tyk? Det ville jeg godt nok blive ked af, og det er jo ikke ligefrem motiverende!

Det overhovedet ikke motiverende, tværtimod trøst spiser jeg. Jeg gider slet ikke at besøge dem længere, da jeg føler at det gør mig kun ked af det. Jeg er jo selv ret bevidst over min vægt, og ved den er steget, men har ikke brug for et wake up call fra andre, jeg ved jeg nok skal tag mig sammen, men synes sku det irriterende når min mor blander sig og siger sådan noget.. selvom jeg ved hun kun vil mit bedste. 

Anmeld

8. april 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Det overhovedet ikke motiverende, tværtimod trøst spiser jeg. Jeg gider slet ikke at besøge dem længere, da jeg føler at det gør mig kun ked af det. Jeg er jo selv ret bevidst over min vægt, og ved den er steget, men har ikke brug for et wake up call fra andre, jeg ved jeg nok skal tag mig sammen, men synes sku det irriterende når min mor blander sig og siger sådan noget.. selvom jeg ved hun kun vil mit bedste. 

Har du sagt til hende, at det virker fuldstændig modsat, at hun fortæller dig, at du er tyk? Altså at du trøstespiser frem for at blive motiveret til at tabe dig? Tror det ville være godt for dig og for jeres forhold, hvis du kan få sagt fra.

Rigtig meget held og lykke med kuren.

Anmeld

8. april 2014

mpr

Anonym skriver:

Nu har jeg taget mig sammen og vil starte op på dukan kuren, men synes det sku lidt hårdt i angrebsfasen hvor man ikke må spise grønsager eller frugt..

Hvor meget tabte i som har været på kuren?

Jeg fødte i slutning af 2012 og var på livsstil  ændring, spiste kun grønsager og kød og tabte mig i alt 20 kg, men desværre da jeg flyttede tættere ind i byen, der tog jeg alle kg på

vejede 64 kg og nu vejer jeg 84 kg  

er så ulykkelig, min mor bliver ved med at minde mig om hvor tyk jeg er blevet og at jeg skal passe på, ved godt hun siger det for mit eget bedste, men synes det irriterende og bliver rent faktisk ret ked af det..

Åh, jeg vil bare så gerne af med kg og vil ned på 60 helst 55 kg..

Og vil gerne tabe mig op til August alle de her kg..

er det muligt med dukan kuren??

Har en veninde der har været på den og hun tabte sig også, men den er hård virkelig hård og skadelig for jeg kan ikke huske om det er lever eller nyre.. Så ville passe meget på med at gå igang med den.

Anmeld

11. april 2014

M&J87

Dukan kuren er ikke hård, jeg har nu været på den i 6 uger og tabt 10 kg. Start vægt 88 og vejer nu 77. Den er ikke usund da du spiser proteiner og grønsager. Stivelse er jo ikke godt for noget.

Gå på dinslankekur.dk der er den godt beskrevet, og det fra ude og hjemme passer ikke helt.

Anmeld

11. april 2014

Rockertand

M&J87 skriver:

Dukan kuren er ikke hård, jeg har nu været på den i 6 uger og tabt 10 kg. Start vægt 88 og vejer nu 77. Den er ikke usund da du spiser proteiner og grønsager. Stivelse er jo ikke godt for noget.

Gå på dinslankekur.dk der er den godt beskrevet, og det fra ude og hjemme passer ikke helt.

Sejt!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.